Ja, nu finder han det lidt sørgeligt.
Men da det er en ret dyr gave, så har jeg forsøgt at vejlede ham og alligevel bestemme lidt.
Han indvilgede nemlig i at være galant og bringe hende gaven. Det ville hun ikke have. Han er super genert og sagde selv, at det var han, så det var svært at spørge, om han måtte komme med den.
Men hun afslog.
Så tog jeg de voksne briller på og prøvede at forklare mine tanker omkring det. Og sluttede med at sige, at sådan var mine tanker, så nu skulle han bruge dem til at tænke, hvad han kunne om situationen.
Det er i hvert fald sådan, at vi får pengene tilbage. For, som jeg forklarede ham, i voksenverdenen, kunne det betyde, at hun ikke var interesseret. Og så var det mange penge at have liggende på hylden til 'hvis' hun skulle have den lige om lidt.
Så kunne han evt bruge tiden fra nu til fødselsdag til at overveje og finde ud af, hvad årsagen til i dag var og om det var noget han ville prøve af igen.
Jeg er død-ked af det på hans vegne. Men jeg er nok bare for meget voksen ift hele situationen. Hvis det er fordi hendes forældre står i baggrunden og siger, at hun ikke 'må'...
Jeg står så bare på min voksenplatform nu og tænker, at bare han nu ikke har fået et dunk i hovedet og aldrig gør den slags igen http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/Tnker-20100214.gif
Anmeld