Mærker ikke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. september 2009

Monski

Hej piger  
Nu er så 26+0 henne og har mærket liv hver dag i de sidste 3 uger, men siden i går aftes synes jeg ikke jeg har mærket noget og jeg er begyndt at blive meget bekymret.
I går formiddags mærkede jeg ham meget svagt, men ikke nær så meget som jeg plejer.
Han plejer at være meget livlig og man plejer også at kunne se på min mave når han sparker, men nu er der intet.
Er der nogen af jer der har oplevet det samme eller vil i mene at jeg skal ringe til hospitalet for en sikkerheds skyld?

Simone 26+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ville ihvertfald ringe til dem... og måske tage afsted...

mmm...

Anmeld

4. september 2009

Brams

Jeg ville ringe, det er bedre at ringe en gang for meget end en gang for lidt

De vil sikkert bede dig om, at drikke noget iskoldt vand og derefter ligge dig ned ½-1 time og se om ikke du mærker liv og så bede dig ringe igen, hvis der stadig ikke er sket noget. Du kan også prøve at skubbe let til maven mens du ligger ned.

Lad os høre nærmere så vi ved om alt er ok ikk´

Anmeld

4. september 2009

MaleneGærup

Jeg vil helt sikkert også ringe, for der er jo ikke noget værrer end at gå og være nervøs og det kan jo også påvirke barnet....
Der står jo også alle steder at hvis man mærker mindre liv skal man endelig ringe.....
Men måske har du allerede haft ringet?

Anmeld

4. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

helt sikkert ringe med det samme, man skal mærke bebs hver dag fra uge 24, ellers skal man ringe.. men din baby vokser også, så der er mindre plads og derfor mærker man ikke så meget til bebs, men man skal have et spark om dagen, i hverfald.. håber alt er som det skal være... har du haft ringet????????????

Anmeld

4. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Det er meget normalt at de har stille dage, men jeg ville for en sikkerheds skyld kontakte hospitalet.
Jeg selv har det sådan at jeg ikke kan mærke noget hvis jeg bliver nervøs for ham og så bliver det jo en ond cirkel.
Ved selvfølgelig ikke hvordan det er med dig, men hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt.

Hvordan går det nu?

Anmeld

4. september 2009

Monski

tusind tak for jeres råd alle sammen
jeg ringede derind i går aftes og de bad mig drikke iskoldt vand, og efter 10 minutters tid kom der nogle få spark, så det hele er heldigvis godt  

Anmeld

4. september 2009

Brams

Dejligt at høre at alt er vel

Anmeld

4. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Det glæder mig virkelig at høre.
Jeg har selv prøvet det mange gange og jeg hader det bare som pesten. Heldigvis er det som regel bare fordi jeg er stresset eller har for meget om ørerne.
Men man når da at få hjertebanken mm. inden han sparker igen. (De børn giver os allerede grå hår inden de bliver født)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.