Theodor skal til Kina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. april 2008

Doktor Doolittle

Det står lidt sløjt til med vores økonomi for tiden :'( Jeg har været uden løn i januar og februar, og nu har jeg også fået en ekstraregning fra Skattefar. Heldigvis har jeg kontakter til Kina, hvor Theodor 6 år skal arbejde 8 uger i sommer med at sy bolde. Vi kommer selvfølgelig til at savne ham men besøger ham 2 af ugerne (han har fri i weekenden) og så kommer der smør på brødet herhjemme igen, hvilket virkelig er tiltrængt. Knus fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2008

Pia

ja ja.. vi må da bare konstatere at fanatstien omrking aprilsnare ikke mangler her inde :D

Anmeld

1. april 2008

Marie;-)

Sådan er det jo!

Du er ikke nogen dårlig mor bare pga det! Det er jo kun en kort periode af hans liv!

Marie :P

Anmeld

1. april 2008

Balderson

Hej

Det er sundt for drengen :D

Send du bare ham afsted :D

Så lærer han også at penge ikke bare hænger på træerne ;)

Anmeld

1. april 2008

Pia.

[citat][f][småt]Tina Holst Larsen skriver:[/småt][/f] Det står lidt sløjt til med vores økonomi for tiden :'( Jeg har været uden løn i januar og februar, og nu har jeg også fået en ekstraregning fra Skattefar. Heldigvis har jeg kontakter til Kina, hvor Theodor 6 år skal arbejde 8 uger i sommer med at sy bolde. Vi kommer selvfølgelig til at savne ham men besøger ham 2 af ugerne (han har fri i weekenden) og så kommer der smør på brødet herhjemme igen, hvilket virkelig er tiltrængt. Knus fra Tina[/citat] Hvor får du det fra... Ja fantasien fejler sgu ikke noget hos dig, men det regnede jeg nu heller ikke med...

Anmeld

1. april 2008

Tullebobs

God sund arbejdsmoral kan ikke indprentes for tidligt - gad vide om de skal være fyldt 3, for så må vi nok vente til næste sommer:D

Anmeld

1. april 2008

Rasmine

Må en 3½ årig komme med?

Anmeld

1. april 2008

MorCamilla

Ha ha ha... Så sjov du er i dag...:D

Anmeld

1. april 2008

rlyn

Hvorfor skal alder være et problem (?)(?)(?)
De skal vel bare kunne sidde på deres røv og holde en nål mellem fingrene (?)
Kineserne er jo super effektive i at lære fra sig, så det kan forståes, så de skal nok vise dem hvordan ;)

Kan Tristan komme med i flyet?
De kan vel sidde på samme sæde? Så vænner de sig også til den måde de kommer hinanden ved i Kina.

Knus
Rikke

Anmeld

1. april 2008

Munder

God tur :P:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.