Sov igennem uden gråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.121 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. september 2009

hellemor85

Kan bogen, Sov igennem uden gråd, bruges til 5 mdr gammel baby, der er begyndt at sove rigtig dårligt på om natten??
Hun sov igennem da hun var 10 uger, Men en halvanden måneds tid efter begyndte hun at vågne kl 5 om morgenen og skulle have mad, så begyndte hun at vågne kl 2 og kl 5. Og nu er hun stort set vågen hele natten. Hun skal bare have sutten, men spytter den ud med det samme og vil have den igen. hun vil kun have flaske kl 5. Er der nogen der kan hjælpe her? For vi er ved at blive rigtig trætte nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Cris

Ja du kan, men du skal ikke forvente nogle mirakler. Min søn sov sååå dårligt siden han blev født, men det blev værre i perioder. Han vågner stadig nogle natte og han er 18 måneder. Man får meget viden om søvn og man sætter nogle "fundamenter" til at hurtigere sove flere timer i gennem, når de er klare til det. Jeg blev i hver fald klogere, da jeg læste den. Jeg håber, at du snart kan få nogle gode timers søvn!

Anmeld

3. september 2009

hellemor85

Okay, det var bare om jeg ville ofre penge hvis det alligevel ikke hjælper. Men tror vi prøver det

Anmeld

3. september 2009

Cris

Hvis du har tid, tjek på nettet, mange gange er meget billigere. Og måske kan du også finde den brugt. Jeg har den på engelsk og du må gerne låne den, hvis du vil. Jeg har købt den på nettet.

Anmeld

3. september 2009

Ni-ko-li-ne

er du begyndt på mos eller grød? tænker på om hun måske har brug for lidt der lægger en anden bund end mælken...

Anmeld

6. september 2009

hellemor85

Hun får grød formiddag og frokost og kartoffelmos til aftensmad+frugtmos til dessert. og hun får en flaske som hun får i sengen. Jeg tror ikke vi kan proppe mere mad i hendes vågne timer. Men i nat sov hun igennem. Vi kan bare ike finde ud af hva forskellen på i går og de andre dage er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.