Er det ved at være tid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Heidi Nielsen-vb

Puuuuhaaaaa maven er ved at være tung og fyldig...og jeg er 'kun' i uge 37+3..... MEN jeg har en fornemmelse af at der snart sker noget....eller er det mon bare et håb fordi jeg ikke gider at være gravid mere???.......min mave er underlig og øm...(kan man godt have 'små' veer over flere dage eller er det plukveer der driller mig) ja jeg ved det ikke men der noget uro der inde...og det er ikke den lille.....så har jeg kvalme, hovedpine og er rigtig rigtig træt stortset hele dagen.....sådan rigtig utilpas er jeg..... Kan det være et tegn på at noget er ved at ske??? Ja jeg håber det for nu gider jeg bare ikke være gravid mere :dry: Det har squ været en hård omgang denne gang :blink:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Fuzzbox-vb

Jeg håber virkelig, at det er ved at være tid for dig - men jeg rendte rundt med 'NU er det nu det sker'-følelsen i hele 3 uger, før der rent faktisk skete noget :blink: Men mens jeg stadig kan huske det, så startede denne fødsel på denne måde du beskrev det, 4 dage forinden :woohoo:

Anmeld

4. februar 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja det håber jeg virkelig også.....har gået rundt med nu er det nu følelsen i godt 2 uger men det er som om den ligesom er taget til her de sidste par dage....-...men som jeg også skrev så kan det være fordi jeg bare ikke gider mere :blush:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.