Tillykke til mig, men mere tillykke til min søster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

mariamiss6-vb

Jeps så blev jeg lige moster for 4. gang for lige en time siden :D Min søster fødte sin nummer 4 på holbæks børneafdeling. for de havde ikke tid at tage elevatoren op til fødeafelingen ;) Hun var derinde tidligere i aftes, fordi hun mente vandet sev, og hun havde lidt plukkeveer, som dog ikke var sååååå slemme... På vejen hjem kørte de inden om mig, og de var her vel 10 minutter, og på den tid havde hun så lige 5-7 'plukkeveer' mere.... Så jeg sendte hende hjem med ønsket om god fornøjelse hehe... jeg vil tro at fra hun var her til hun fødte er der gået omkring 2-2½ time. og hun fik de første rigtige veer mens hun var her, så det er gået stærkt for hende endnu engang (nummer 3 kom hjemme på stuegulvet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Sofies mor-vb

Waauuuuv sådan gør man det :woohoo: Tillykke Moster d. 4.

Anmeld

3. februar 2010

Webredaktøren-vb

Tillykke tillykke... puha med stuegulvet :woohoo:

Anmeld

4. februar 2010

mariamiss6-vb

jeps.... vi er jo nogle der ikke forstår hvorfor nummer 4 ikke blev planlagt hjemmefødsel..... men nu nåede hun jo sygehuset, på en måde.... Hvis jeg nogensinde får flere børn (hvilket jeg håber selvom det på en måde ser lidt umuligt ud lige nu ;) ) så skal jeg have hjemmefødsel... Er i klar over hvor svært det er at holde en baby inde i ca. en ½ time, når tyngdekraften også er imod dig???? Neeeeeever again will i attempt a stunt like that...

Anmeld

4. februar 2010

MammaMia-vb

Tillykke tillykke :woohoo:

Anmeld

4. februar 2010

mortil4drenge-vb

TILLYKKE TIL DIG OG DIN SØSTER. Ja der er nogen, der bare kan det der.Vupi og så det klaret. God titel moster eller MONSTER som min dreng siger.

Anmeld

4. februar 2010

Maxmor-vb

Jamen tillykke til dig og din søster også :silly: Det er altid dejligt med nye familiemedlemmer :P

Anmeld

5. februar 2010

Soap-vb

Tillykke tillykke til jer begge :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.