Har I allerede bestilt sommerferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.794 visninger
33 svar
0 synes godt om
3. februar 2010

Webredaktøren-vb

Mine kollegaer snakker allerede nu om sommerferie og flere har også lige bestilt :blink: Personligt har jeg slet ikke overblik over, hvad der kan blive råd til til den tid... og er det ikke også frygteligt dyrt at bestille allerede nu, tænker jeg :huh: Har I også styr på sommerferien allerede nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Riwe-vb

Altså vi skal nyde den sidste laaange sommerferie, hvor vi begge er studerende! Det sker formodentlig med noget tid i min families sommerhus, lidt her hjemme og så skal vi til Frankrig i hele august :cheer: Det kom sig af at mine forældre inviterede på en uges ferie med alt betalt for os og min søster + kæreste og min nevø - det siger man da ikke nej tak til! Vi har så forlænget med 3 uger, de to første med min mands familie og 1 os 3 alene, det får vi nok brug for ;) Vi glæder os og ser frem til at være sammen med dem alle sammen, men samtidig bliver det da også lidt spændende!

Anmeld

3. februar 2010

Charlotte d. 17.-vb

Min mand er arbejdsløs på 5. måned - vores mellemste skal konfirmeres om knap 1 1/2 år - og jeg fylder 40 til december og vil da godt have en lillebitte fest. Vores økonomiske forhold er med andre ord MEGET usikre lige nu, så nej - vi har ikke bestilt sommerferie. Sidste år var vi i Grækenland - vores 'største' rejse med børnene nogensinde - og heldigvis siger vores skønne unger nu, at de overhovedet ikke behøver at komme ud at rejse i år. Vi plejer ellers som minimum at leje et sommerhus en uges tid. Begge drenge skal på spejderlejr - så sker der da noget - og så er vi så heldige at have gode kontakter i København, inklusiv gratis turbånd i Tivoli til hele familien, så det ender nok med, at vi tager nogle dage til hovedstaden. - Det bliver slet ikke så ringe endda - og så bor vi altså også i et smørhul med strand og skov i gåafstand, så vi klarer os. B)

Anmeld

3. februar 2010

Webredaktøren-vb

Nå, men selv om sommeren måske ikke kommer til at blive så dyr, er der jo heldigvis fester at se frem til så :P

Anmeld

3. februar 2010

Charlotte d. 17.-vb

Webredaktøren skrev:
Nå, men selv om sommeren måske ikke kommer til at blive så dyr, er der jo heldigvis fester at se frem til så :P
Njahhh - jeg ved ikke med den der fødselsdag. Har forsøgt at forklare sønnen, at konfirmation er noget, man kan vælge fra, mens jeg ikke kan undgå at fylde år. Skal vi vælge én fest, må det jo så nødvendigvis blive min - men den køber han ikke, sært nok. Vi får se. Jeg kan jo også bare blive 39 et par gange endnu. Jeg er simpelthen så god til at være i 30´erne!

Anmeld

3. februar 2010

Caidas-vb

Vi hører så også til de lidt usikre økonomisk, så JA vi har bestilt og betalt vores ferie. Det gjorde vi da vi fik vores SP penge tilbage. Vi skal en uge i sommerhus på Bornholm, og selv om det er først på sæsonen koster det 5000,- hvor af ½ er færge og bro. Manden fylder 50 til efterår og så må vi jo se om vi kan spare lidt op til det i stedet. Det bliver dog kun de nærmeste, så ca 20 mennesker.

Anmeld

3. februar 2010

Signe1704-vb

Puha det har vi slet ikke fundet ud af endnu.... Men det bliver ikke noget vildt. Vi har fået nye vinduer og vi havde kun sparet halvdelen op, så kassekreditten har det ikke så godt :woohoo: ØV kunne ellers godt tænke mig et par uger sydpå....

Anmeld

3. februar 2010

Lars F-vb

Nej - sommerferie plejer jeg ikke at kigge på i så god tid. Jeg er startet på påskeferien. Sommerferien må vente et par måneder. Skiferien bestilte jeg i meget god tid - de gode ski-rejser bliver udsolgt meget tidligt, fordi så mange har vinterferie på samme tid. Sommerferien er meget mere spredt, og folk gør meget mere forskellige ting, så det syn's jeg ikke er helt så kritisk - ihvertfald ikke for de ting, vi gør.

Anmeld

4. februar 2010

Heidi Nielsen-vb

Nej vi har ikke bestilt sommerferie endnu.....men det er nok mest fordi vi ikke ved hvor vi skal tage hen med en på 3 år og med en som vil være omkring de 6 måneder på det tidspunkt.....der ud over ved min heller ikke helt hvornår han har sommerferie da hans virksomhed lige er blevet overtaget af en anden osv. Vi plejer ellers at bestille senest her i februar da vi er campister og de gode campingpladser rundt om i Europa hurtigt er væk.......men ikke i år....tror vi venter og ser hvad det er for en lille en der kommer til verden her om ikke så længe.....snart forhåbentlig :) Men vi har da snakket lidt om Berlin og Prag.....men nu må se hvad det bliver til....

Anmeld

4. februar 2010

Ajna-vb

Ikke bestilt men planlagt. Vi spænder combicamp'en bagpå og kører til Italien og bliver dér hele ferien, så ialt får vi næsten 3 uger dernede - SKØNT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.