Mærkeligt skift i appetit og afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.480 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Mor til to-vb

Jeg skriver, for at høre om der er nogen der har en ide om, hvorfor min storspisende dreng, pludselig ikke vil spise. Han spiser stadig sin morgenmad, men resten af dagen får han næsten ingenting. Han spiser 2 tsk af sin youghurt hvor han før spiste 2 dl, mindre end 1/8 stykke rugbrød, hvor han før spiste næsten et helt, osv... Det eneste der er ændret markant er at vi er holdt op med at give ham et ekstra måltid inden han skal i seng, og at han er på lactuloseudtrapning. Vi har givet ham 1ml mindre hver uge og er nu nede på 5 ml i stedet for 10 ml. De seneste dage har hans afføring været mærkelig grå-gul og virkelig ildelugtende, samt at der ikke kommer særlig meget. Han er utroligt tørstig, og kan drikke 2 glas vand fra han går i seng til han vågner næste morgen. Han vågner skrigende og falder ikke til ro før han har drukket et halvt glas. Om dagen er han også meget tørstig. Nogen der kan forklare det? Skal jeg være bekymret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Signe1704-vb

Tror du ikke det kunne være noget forstoppelse? Har ikke noget at have det i, men det var det der faldt mig ind.

Anmeld

26. januar 2010

Fuzzbox-vb

Måske er han en smule småvag, ikke noget helt vildt, men nok til at ødelægge appetitten! Eller som Signe skriver, så kunne forstoppelse være noget nærliggende :)

Anmeld

27. januar 2010

Mor til to-vb

Tjae. I dag har han så storspist igen... Man skal åbenbart bare skrive herinde, så går det i orden af sig selv :) . Nej jeg prøvede med noget nyt brød. Desuden er han kommet af med en ordentlig ladning i morges, så måske var der noget der trykkede... I hvert fald har han en rift ved endetarmsåbningen, men det ser ikke ud til at genere ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.