Hvordan var det nu at den startede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

Fuzzbox-vb

KH Bibi skrev:
Så ja, du må nok ringe en elefant op og høre, hvordan du får tiden til at gå til sidst http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/c371-20100126.gif
Hmm, måske jeg skulle begynde at lægge puslespil - jeg har hørt at man kan købe et på 24.000 brikker ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Caidas-vb

Jeg var blevet varslet om at jeg ville blive sat i gang 14 dage før termin. Da jeg var til skanning en uge før, var den ene tvilling ikke vokset. Derfor fik jeg en tid dagen efter tirsdag, hvor jeg blev sat i gang. Det blev jeg så også onsdag og torsdag. Torsdag sidst på eftermiddagen fødte jeg så pigerne. 37+3.

Anmeld

26. januar 2010

Charlotte d. 17.-vb

Der kan være stor forskel fra gang til gang. Første gang havde jeg en lillebitte ve, og så fossede vandet ud. Herefter regelmæssige veer. Syv timer fra første, lille ve til fødsel. Ingen 'fornemmelser' forinden. Anden gang fik jeg kraftige veer i massevis - heller ingen fornemmelser før 'stormen'. Seks timer tog det i alt. Tredje gang 'fandt' jeg slimproppen et par dage før fødslen. Selve fødslen begyndte med bittesmå, harmløse veer cirka en gang i timen, og det stod på (stille og roligt) i cirka 8 timer, før der kom lidt gang i sagerne. Fra første lille ve til fødsel gik der denne gang 12 timer.

Anmeld

27. januar 2010

Johannamor-vb

Mine fødsler startede meget forskelligt. Ved nr. 1 vågnede jeg med veer, der tog mere og mere til og nogle timer senere tog vi på hospitalet. Ved nr. 2 fik jeg meget kraftige veer og begyndte at bløde, så jeg blev beordret til at forholde mig i ro og komme til hospitalet så hurtigt som muligt. Begge gange havde jeg i flere dage op til fødslen haft mere og mere uro i kroppen, haft svært ved at trække vejret, kvalme osv. - lidt mere og lidt mindre og lidt mere igen. Og begge gange gik fødslen meget langsomt fremad, også efter at jeg kom på hospitalet. Så der er vist ingen regler: Du er i fødsel, når du får veer. Hvordan du har det lige inden dét starter kan du ikke regne ud. held og lykke!

Anmeld

27. januar 2010

Fuzzbox-vb

Hmm, ja så er det jo ikke til at vide, om der er en fødsel på trapperne, eller det bare er generelle graviditetsgener :dry: Men hvor ville det være rart, hvis man havde en tabelk at gå ud fra ;)

Anmeld

28. januar 2010

Mor-3-vb

Ja ved min første graviditet da jeg ventede vores datter.. der startede det omm eftermiddagen, men slog det hen, at det nok var plukveer.. Da jeg tidligere på dagen var gledet, i en hunde HømHøm i vores have, da vores hund havde dårlig mave :laugh: Men kan huske ved 22 tiden, gjorde det mere ondt.. Så jeg gik i seng, men klokken 2 om natten så avv avvvvvv... og så måtte vi ringe til hjørringsygehus... som så bad os komme.. Da vi var kommet op og jeg blev undersøgt.. var jeg åbnet ca 5 cm.. så vi måtte blive.. og da klokken var 8.40 blev vores datter Isabella født... En dejlig rolig fødsel :) Den sidste graviditet ventede jeg enæggede tvillinger. Og der måtte jeg ikke føde selv, da de delte det hele.. Så det var mærkeligt og var så nervøs kan jeg huske, for hvis vandet gik og når man ikke må føde naturligt og der er langt til sygehuset. Som på det tidspuknt var Aalborg og man bor i frederikshavn.. Men heldigvis fik jeg lov til at beholde dem, til de var 35 fulde uger.. og så var det ud, med planlagt kejsersnit..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.