Er vi kun 2... eller er der flere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

MammaMia-vb

Ja - så er vi to i gruppen som skal føde til juli ( Hvis altså Laurie stadig er her :) ) For mig er det barn nr. 2 - Vi har allerede frække Vila Ljusja som er fra juni 2007. Det har været helt fantastisk at blive mor for mig - Det er hårdt men mindst lige så fantastisk når man sidder med en lille guldklump i armene. Jeg glæder mig meget til den lille ny kommer ud. Vi var til nf skanning mellem jul og nytår og alt ser heldigvis fint ud - på mandag skal jeg til jordemor og så vare det jo heller ikke længe før vi skal til den store skanning - er spændt på om vi kan få kønnet af vide. Vila tror det er 50/50 om det blir en pige eller en dreng - hun siger nogen forskelligt hver dag men er meget bevidst om at der er en BABY inde i mors mave - skøøønt. Nå men ville lige melde mig på banen og sender en stor opfordring til alle jeg kommende juli-mødre om at melde jer under fanen så vi kan få nogle gode snakke om de fantastiske oplevelser vi forhåbentligt får med de små! Hilsen Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

hmt79-vb

Hej. Jeg venter også mit barn nummer 2. Jeg har en dreng fra juli 07. Jeg skal scannes på tirsdag, vi er også meget spændte på, hvad vi skal have. Jeg tor selv det er en lille pige. Hilsen Heidi

Anmeld

3. februar 2010

MammaMia-vb

Hej Heidi! - Velkommen - super dejligt at jeg ikke er helt alene. Så har vi jo jævnaldrende børn :) Hvad hedder din dreng? Vi skal også til skanning i næste uge, dog først fredag, og vi er også meget spændte. Fedt du er her. Mvh Mia

Anmeld

28. februar 2010

hmt79-vb

Min srore dreng hedder Lasse. Hilsen Heidi

Anmeld

18. marts 2010

Natalia87-vb

Hej med jer. Jeg er også lige kommet på. Jeg hedder Natalia er 23 og venter min første barn. Så det hele er lidt nyt, spændende og overvældende. Jeg er termin d.12 juli så nu er der ikke så længe til :)

Anmeld

18. marts 2010

MammaMia-vb

Hej Natalie Velkommen til og tillykke! Ved i hvad det blir? Mvh Mia

Anmeld

19. marts 2010

Natalia87-vb

Ja det bliver en dejlig lille pige. Hun skal hedde Isabella :)

Anmeld

11. april 2010

katcha-vb

halløj :) hedder katcha er 20 år og bor sammen med min kæreste .. vi skal have en pige til juli som skal hedde Jessica . vi er sat til den 17 juli , og vi glæder os utrolig meget :D <3 vi har til en 3D scanning for 2 uger siden , og det var en fantastisk oplevelse . følte at det var der det faktisk gik op for mig 100% at jeg skulle være mor om ikk så længe , så vi glæder os rigtig meget til hun kommer :) http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/PIGE_12.JPG

Anmeld

15. april 2010

CCC-vb

:ohmy: Jeg synes ikke denne side med terminsgrupper er så brugervenlig:-) eller er det bare mig der ikke forstår den Mvh C

Anmeld

1. juli 2010

MammaMia-vb

hej mit navn er dorthe og jeg er sat til den 24 juli og det er mit først barn en lille dreng glæder mig helt vildt, håber på at jeg kan få nogle gode snakke med nogle her inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.