1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.602 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

WebDebattør jeANNE-vb

Min lille dejlige Lucca-lækkerbuks fylder 1 år på fredag. Det er simpelthen så vildt at der er gået et år siden jeg fødte den lille sorthårede trold :) Det har været et år med op- og nedture - Det har været det skønneste år, men bestemt også hårdt med mange blandede følelser. Vi skal fejre dagen ved at dagplejen kommer kl. 09.00 til boller og frugt og om eftermiddagen kommer hele familien til lagkage og kagemand. Håber det bliver en skøn dag :flag: Hvordan fejrede i jeres guldklumpers 1 årsdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg var lige startet på nyt arbejde efter barsel så jeg kunne ikke lige tage fri på juniors 1 års fødselsdag.....desværre.... Men jeg bagte fastelavnsboller (med nutella istedet for creme) og lavede en lille frugtmand som han fik med i dagpleje. Det hyggede de sig rigtig meget med og vi har en masse dejlige billeder fra dagen. Om aftenen var farmor og farfar på besøg til aftensmad og i weekenden var det så resten af familien der kom til eftermiddagskaffe. Nu bliver han så 3 år her den 30 januar og det bliver fejret i dagplejen den 1 beruar hvor jeg er med og med gæster til morgenmad, eftermiddagskaffe og aftensmad på selve dagen.

Anmeld

12. januar 2010

Riwe-vb

Vores første 1 års fødelsdag var i torsdags 7/1 - Synes også det er VILDT det er gået så hurtigt! På selve dagen var der flag i havregrøden og så kom vi (forældrene) ned i vuggestuen med boller til deres eftermiddagsmad kl. 14.00. Ellers havde vi vores egne forældre og søskende m. børn til fødselsdags boller, varm kakao og lagkage søndagen før. Det var så en sammenlagt fødselsdagsfest for os alle 3 da vi har 1 fødselsdag i december og 2 i januar... Det var super hyggeligt, ikke det vilde med gaver, men en smule.

Anmeld

12. januar 2010

kongster-vb

Vi blev gift 5 dage før lillepigens første fødselsdag og brylluppet strakte sig over 3 dage, så hendes fødselsdag blev en smule ignoreret :blush: Dog var der lys på bordet om morgenen og gaver fra familien og vi hyggede lidt ekstra den dag. Vi har dog taget revanche senere og netop nu er der pandekager i køleskabet, bordet er dækket, hjemmet pyntet op, gaverne pakket ind og alt er klart til sønnikes 6-års fødseldag i morgen. Det er også vildt at han er så stor nu!

Anmeld

12. januar 2010

Fuzzbox-vb

Det er går stærker end man regner med :) Vi købte en kagemand hos bageren, og lavede boller, og så kom familien på besøg :)

Anmeld

12. januar 2010

Caidas-vb

Pigerne havde fødselsdag i vores sommerferie. Da de fyldte 1 år havde vi inviteret deres bedsteforældre, og 2 hold søskende med børn = 18 inkl os selv. De 10 af gæsterne kom efter middagsluren til lagkage, boller, sodavand og kaffe. Så blev der leget med gaver og fætter og kusiner. Snakket, hygget i haven, spist og åbnet gaver. Til aftensmad kom de sidste gæster (de kom senere da det var midt i høsten og er bønder) Vi spiste en gryderet (som min mor havde lavet) med ris. Efterfølgende tog det ene hold hjem og vi spiste mere lagkage. Efter ferien havde vi boller med til dagplejen, men de holdt det dog uden os.

Anmeld

15. januar 2010

MammaMia-vb

Hej Conni! Tillykke med Lucca - og undskyld jeg spørger men er det en pige eller en dreng? Kender nemlig begge dele så det er ikke til at vide :blush: At fejre sin 'babys' et års fødselsdag er en stor ting ( nok mest for os forældre ;) ) Vi er så 'heldige' at Vila (pige) har fødselsdag 1. juni og er et sommerbarn. Vi skulle have fejret Vilas 1 års fødselsdag i haven men pga. havedag blev vi nødt til at rykke den. Vi bor på Frederiksberg så derfor tog vi i Frederiksberg have med en lånt Christiania-cykel fyldt med lækkerier. Det var fantastisk vejr og vi havde en rigtig hyggelig dag med venner og familie i det grønne. Vila gik rund med bare tæer i græsset og jagtede ænder og spiste boller - det var perfekt! Håber at jeres dag bliver lige så mindefuld! Mvh Mia

Anmeld

15. januar 2010

Hobitten-vb

Vores den store var lige startet i dagpleje en uge inden, så vi havde boller og kiks med derover og blev 'fejret' med fødselsdagssang og hurra. Så tog jeg ham med hjem, og efter middagsluren kom mormor, bedstefar, oldemor og oldefar med lagkage og boller og gaver. Da vi lige var flyttet i nyt hus (ca. 14 dage inden) gik der 14 dage inden vi holdte fødselsdag for hele familien (15 stk). Så om han overhovedet opfattede at det var hans fødselsdag, ved jeg ikke helt.. Tror det er meget forældrenes behov at fejre og holde fødselsdag det første år - men det er da en stor dag. ;) :laugh: :laugh: Nu kan vi så glæde os til at holde den næste 1 års dag til maj..

Anmeld

15. januar 2010

Maxmor-vb

Hej Conni :flag: Tillykke med Lucca's 1 års fødselsdag :flag: :trut: :flag: :trut:

Anmeld

16. januar 2010

WebDebattør jeANNE-vb

Tak for fødselsdagshilsnerne.. De var dejlige :) Vi havde en skøn dag og Lucca var bare helt på toppen og hyggede sig hele dagen. Lucca er en pige, men har da også hørt det flere gange som drengenavn og de fleste tror da også det er en dreng, når jeg omtaler hende, når hun ikke er med....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.