Vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. april 2008

Lise

Ja, så har vi sgu været i vuggeren, Simon og jeg. Og det gik så fint, så fint. Simon var glad, legede, hvinede, pludrede, rullede, og havde det bare dejligt. Pædagogen, som sørger for hans indkøring, mente at han virkede så glad og tryg at jeg skulle smutte nogle timer allerede imorgen. Men vi bor jo 5 min fra vuggestuen, så jeg kan komme hurtigt hvis der er ballade :) iiiihh, så dygtig han er... glæder mig sådan til at aflevere ham imorgen og se hvordan han klarer det. Jeg trænger virkelig til nogle timer alene hvor jeg ikke skal tænke på lur-tid, rugbrødshapsere, bananmos mv...og jeg har jo en eksamen der skal bestås i maj :S

Lige lidt pladder fra en glad mor der ser frem til imorgen :) God solskinsdag - og tro nu ikke på alt hvad folk fortæller jer...

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2008

LouiseViola

Hej Lise
Hvor er Simon bare sej! Det var da bare rigtig dejligt at det gik så godt idag - kan sgu godt forstå at du ser frem til et par timer alene imorgen :)
Viola skal starte om en måned (hvis vi får plads:S), jeg er også begyndt at glæde mig :) Man kan jo altid bare hente dem hvis man kommer til at kede sig 8D
- Louise

Anmeld

1. april 2008

Ny mor

Hvor dejligt - han lyder til at være en tryg dreng der ved at moar kommer igen :D Det bliver spændende i morgen ;)
kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.