Nu er der ikke så længe til, før at terminsdatoen rammer :)
Men for pokker, hvor er det begyndt at være hårdt :(
Jeg har SÅ ondt i ryggen nu, og de spændinger jeg har i ryggen, sætter sig i nakken, og så har jeg næsten konstant hovedpine :angry:
Mit bækken gør nuller naller, for satan, hvor er det træls at gå, som man har skidt i bukserne :blush:
Mine brystvorter er vist og rigtig begyndt at forberede sig, for jeg har ikke rigtig haft nogle gener med dem, men nu kan jeg ikke bade, for kommer der en lille bitte stråle på, så gør det bare ONDT :blink:
av!
Og senest har bebs enten lagt sig, så blodtilførslen er stoppet til mit venstre ben, eller også bliver det trykket på en nerve :(
Jeg kan næsten ikke gå, fordi at benet strejker konstant :dry:
Det er ren elendighed - nu sidder man med tanken 'Så fød dog!'
Ikke fordi at man er utålmodig, men fordi at det er ved at være en plage, at være til ;)
------------------------------------------------
Pga af snemasserne blev vores lægeundersøgelse udskudt, og jeg kom til i mandags :)
Hovedet har sat sig fast, men den del havde jeg tænkt, da jeg i et stykke tid, har kunne mærke, at mit bækken krængede helt over ;)
Blodtrykket er fint, og jeg fik ingen reprimander for min vægt :woohoo:
Så fik jeg spurgt til det problem jeg har med mit ben, men at jeg til tider ikke kan gå.
Og lægen sagde, at hun hørte mange snakke om det.
Men at de egentlig ikke vidste hvad det var, men kunne ikke udelukke nerver, der blev trykket på :)
Så det hele er som det skal være :)
Anmeld