Kooikerhondje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.840 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

Heidi Nielsen-vb

Vi har idag fået os en ny vovse :) En kooikerhondje.....den minder rigtig meget om cavallier king charles spaniel den er bare ikke så dyr som den. Men den er lige så sød :) Farverne er hvid med brune og sorte aftegninger og i følge dens historie er den forløberen til cavallieren, derfor kan man næsten ikke se forskel på dem. Lige nu putter den efter en aktiv eftermiddag med at snuse rundt i huset. Billeder kommer senere :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Maxmor-vb

Nååååååååååååååh elsker små nuttede hvalpe. Håber jeg selv skal have en snart(måtte desværre aflive den gamle i sommer). Tillykke med den. I skal nok få mange sjove timer sammen :laugh:.

Anmeld

3. januar 2010

KristineLorenzen-vb

Ih! Jeg vil også have en hund! Har aftalt med mig selv at vi skal have en når drengen bliver 2 i sommeren 2011, men nu taler faren om at vi skal have en lillebror der.. Hmm...

Anmeld

3. januar 2010

Heidi Nielsen-vb

Maxmor....vi måtte også aflive vores den gamle her i efteråret pga. sygdom :( Men nu har vi jo så en lille vovse på bare 3 måneder :) Kristine....tror da sagtens i kan få hund og barn samtidig....jeg har jo termin med nummer 2 her den 22 februar :) Vi havde også aftalt at vi ikke skulle have hund før til sommerferien men nu var det så nu at der var en hvalp at få så derfor slog vi til da vi fik den tilbudt... :)

Anmeld

3. januar 2010

Maxmor-vb

Var lidt nysgerrig og måtte lige google og se hvordan denne race ser ud. Hvor ser den kær ud :kiss: . Kræver den meget pelspleje denne race? Vi havde en cocker spaniel før og den var temmelig langhåret, hvis den ikke kom til frisøren :laugh: . Vil gerne have en hund, der er blød og lækker, men som heller ikke skal redes flere timer om ugen :cheer: .

Anmeld

3. januar 2010

Fuzzbox-vb

Jeg ved ikke helt hvad overskriften sagde mig, men jeg tænkte lige '??' :huh:, da jeg læste det :D Dejligt med en lille vaps, og cavalier king charles ser så nuttede ud, og ligner dne sådan en, så kan jeg lige forestille mig hvordan hvalpen ser ud :)

Anmeld

4. januar 2010

Heidi Nielsen-vb

Nej den kræver ikke meget pelspleje....selvfølgelig skal den børstes engang i mellem men det skal næsten alle hunde vel.......og så fælder den ikke ret meget :) Fuzzbox....ja den ligner en cavallier king charles spaniel.......ret meget faktisk...... Ligesom cavallieren så er kooikeren også en rigtig familiehund.......og rigtig rigtig sød :)

Anmeld

4. januar 2010

Heidi Nielsen-vb

Dette er vores nye lille vovse :O)

Anmeld

4. januar 2010

Heidi Nielsen-vb

Hmmm det lykkedes ikke lige med et billede....prøver lige igen i morgen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.