Har været væk herfra i et par mdr nu, men synes det var på tide at komme tilbage igen :) . Det hele begyndte bare at blive så trist og negativt hver gang jeg skrev. Kun gråd, manglende søvn og frustration. I mellemtiden har Malik været igennem en masse. Han har jo haft store problemer med ryg og kolik fra han var helt lille, så at det så fortsatte til over hans 1års fødselsdag var nerveflossende ulykkeligt. Hans 1års (glemte den, ups) blev vendepunktet. Fik endelig fat i en læge der ikke kun grinede og fortalte ' ja så har du også prøvet at ha børn hø hø' men rent faktisk gjorde noget. Vupti røg vi på, hvad vi troede var en kostsamtale, sygehuset. 5 anstrengende timer gik med en ung forvirret læge og inden vi fik set os om var vi indlagt, for der var jo 'noget'. Malik hyggede sig - der var masser af legekammerater og nyt legetøj, men senere på natten kom de vantlige halvanden timers skrigeture. Mistanken var mave/tarme og allergi. 1 mdr gik med forskellige prøver osv, tilbage til sygehuset hvor han skulle 'provokeres', 1 ½ time går og drengen knalder slap ud med 41 i feber, i et døgn, efterfølgende dage får han små sår på kroppen, jeg vælger efter en lille uge at stoppe eksperimentet og lytte til 'mor-maven'. Acceptere at der er nogle ting min dreng ikke kan spise og drikke. Vide at en gang imellem går det galt og så gør det rigtig meget av i den lille krop. Noget er jeg bevidst om hvad er, andet er umuligt at finde ud af. Skrigeri`et kommer, det er forfærdentligt, men så må jeg trække på skuldrene, hive dagen ud af kalenderen, aflyse aftaler og bare holde om. Det er sindsygt hårdt, men er sikker på det bliver bedre når hans tarme bliver ældre. Vi skal tilbage til sygehuset på tirsdag hvor et hold ældre læger tager over, ( de havde faktisk glemt os - gået kludder i systemet osv, så måtte ringe og 'øøøh hallooo...??) så må vi se, for noget kan de mærke. Men det går bedre når hvor jeg selv lytter, mærker i mor-maven at det der ikke er godt for ham. Ikke altid jeg rammer plet, men jeg prøver :), èt er sikkert - ikke flere børn forløbig ;).
Anmeld