1. tand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Sofies mor-vb

Så kom den første tand :ohmy: Håber så sandelig ikke, optakten skal være så slem, hver gang :blink: Feber on/off, røde ører, rød hals og hosten rundt med snot de sidste 2 døgn :( Nå men Sofie er nu i godt humør, for det meste :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Mor til to-vb

Tillykke med det. Den 1. er nu noget helt specielt. Dog træls med optakten, men det kan måske hjælpe at min erfaring er, at den 1. tand som regel er hårdere end de efterfølgende. Lidt lissom vaccinationer.

Anmeld

8. december 2009

Sofies mor-vb

Det var lige præcis det svar jeg håbede på :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: Ja det er hyggeligt med en lille bisse. Man skal godt nok koncentrere sig, men der en en lille bitte bisse, til højre for midten, i undermunden. Sofie er osse 7 mdr. så det er vel osse lidt på tide. Hvornår fik jeres yngel den første bisse?

Anmeld

8. december 2009

Hobitten-vb

Tjae.. Min er også 7 mdr, og der er ikke det mindste tegn på at der er noget på vej.. Men storebror var også 8 mdr før de begyndte at titte frem, måske bliver det det samme denne gang..

Anmeld

8. december 2009

Meesalith-vb

Chr har også lige fået den første tand. Og han er fra 6. maj... Men nu er der en til på vej :-) Så det går stærkt...

Anmeld

8. december 2009

Antons mor-vb

Anton fik de to første ved ca 6-7 mdr...og så gik der flere måneder inden de næste kom... Hver gang har der været fællestræk; RØD numse, savl i lange baner, vågnet om aftenen/først på natten og var enormt ked af det og står så også som regel ret tidligt op. Men intensiteten af symptomerne har varieret meget. Jeg havde selv hørt, at dem i overmunden var værst, men det synes jeg ikke har været konsekvent. For fortænderne var det de øverste, men ved kindtænderne har det været ca lige slemt og med hjørnetænderne har det så absolut været de nederste der 'trækker tænder ud' :woohoo: De sidstnævnte har samlet også været langt de værste, og har været undervejs i månedsvis (har kunne se dem lige under huden), men nu endeligt er de ved at komme frem. Med dem har han også været meget plaget om dagen og i perioder været rigtig ulykkelig over hvor ondt det gjorde :(

Anmeld

8. december 2009

Maxmor-vb

Min søn var omkring de 5 mdr, da han fik sin første tand. De næste kom ret hurtigt efter... Vi mærkede ikke noget til det i form af feber m.m. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.