Helt væk fra vinduet :=O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

Signe1704-vb

Øv Lars. Det håbede jeg ellers.... Jeg krydser fingre :laugh: Hun er en bulderbasse så det skulle lige passe at hun slet ikke gider det om nogle år :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Caidas-vb

Jeg havde, ind til i dag ikke troet at dette var en tråd for mig.... men.... i dag stod pigerne og skændtes om en bordtennisbold, bare i stedet for, hvis Bakugan det var. Jeg spurgte dem hvem der havde den først, og de sagde i munden på hinanden: Det er Louie's (en af drengene fra børnehaven) Jeg tror ikke de fatter meget af spil eller noget, men ordene kender de da. Og det er også det eneste jeg fatter :dry:

Anmeld

8. december 2009

Signe1704-vb

Så kan vi sgu bedre forstå prinsesser og dukker ikke Caidas?

Anmeld

9. december 2009

uni-gruppe-vb

Signe1704 skrev:
Så kan vi sgu bedre forstå prinsesser og dukker ikke Caidas?
Åh, føl dig ikke for sikker. Jeg glædede mig også til lyserøde flæser og prinsesser da jeg fik en datter. Istedet fik jeg en fodboldspillende vildbasse der ikke vil ses død i lyserødt,for slet ikke at snakke om flæser... Så jeg tror også jeg kunne navnene på 150 Pokemon'er på et tidspunkt. Nu er vi også lidt på StarWars, og der kan jeg også SAGTENS snakke med. Og Harry Potter, det kan jeg VIRKELIG snakke med... Men dukker og den slags har aldrig haft deres gang på hendes værelse. Biler, fodbold, alle former for skydevåben, lyssværd o.lign. har der imod fyldt godt op..

Anmeld

9. december 2009

kongster-vb

Altså med tøserne skal I jo kende navnene på alle personer fra High School Musical, Hannah Montana etc, samt forholde jer til hvilken (grim) bratzdukke der ser pænest ud... :-) Jeg ved snart ikke hvad der er nemmest... men min knægt på knap 6 er ret ligeglad med bakugan og pokemon etc så det er til at have med at gøre. Han vil hellere bygge ting af pap og tape og det synes jeg er vildt sjovt at være med til. Tøsen ved alt om ydre rum og det kan hendes far tale med om.

Anmeld

9. december 2009

Johannamor-vb

Jeg troede - indtil det sidste indlæg - at min 5-årige søn var helt unormal: Jo, han kender da lidt til både Starwars og pokemon og har et par enkelte figurer og lyssværd. Men det er papir, tape, piberensere, limstift, perler, guldglimmer samt et bugnende udvalg af gamle skruelåg, knapper fundet på gaden, plastbøtter o.lign., han kan få timevis til at gå med. Han bygger alt fra rumraketter til nisser, mariehøns og huse - og han elsker det!

Anmeld

9. december 2009

uni-gruppe-vb

Jamen jeg kan da også alle personerne fra HSM 1+2+3 og Hannah Montana. Men jeg er ikke særlig genial til Meccano, som er et stort hit her, og har været det længe. Min fantasi går slet ikke i den retning. Men godt tøsen gider.

Anmeld

9. december 2009

kongster-vb

Ja meccano hitter også hos min knægt. Jeg har købt et stort sæt til ham til jul og glææææder mig til at give ham det - og til at lege med det juledag :-)

Anmeld

9. december 2009

Ajna-vb

Hvad er meccano? Lyder som om, det måske var noget jeg bedre kan forholde mig til end Bacugan, som min ældste søn er vild med. Jeg fatter ikke konceptet, men har heller ikke roen for tiden til at sætte mig ind i det - 'næh lego ved man hvad er' :laugh:

Anmeld

9. december 2009

kongster-vb

http://da.wikipedia.org/wiki/Meccano Det kan - så vidt jeg ved - ikke købes i DK men jeg har købt det fra amazon.co.uk Og det er et stort hit!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.