Hvordan fortalte i jeres graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. september 2009

Anonym trådstarter

Jeg har lige fundet ud af idag at jeg er gravid...
Så kunne godt tænke mig og hører hvordan i fortalte jeres forældre og venner at i var gravide, og hvor langt var i henne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Pige2009

Stort tillykke med det!!

Til mine forældre havde jeg købt en bog til dem hver der hedder "Til mit barnebarn" og indsat et scanningsbillede. Det er meningen, at bedsterne skal skrive om deres egen barndom, ungdom osv. ja hele deres liv, og der er fortrykte afsnit og linier til at skrive på. De blev glade for den

Til de kommende older havde jeg kopieret scanningsbilledet og sat det i en ramme, hvor jeg havde skrevet følgende dig og indsat i hjørnet:
Du kan ikke med det samme,
Fyldet få til denne ramme.
Men til oktober i år,
Du et dugfrisk billede får.
Får storken den vil komme,
Før efteråret er omme.

Både de kommende bedster og older blev rigtig glade får de indpakkede gaver.

Til venner fortalte jeg bare jeg var gravid. Af komplicerede årsager, fortalte jeg først nyheden, da jeg var 28 uger henne...

Hilsen Linda 34+5 

Anmeld

3. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Jeg har lige fundet ud af idag at jeg er gravid...
Så kunne godt tænke mig og hører hvordan i fortalte jeres forældre og venner at i var gravide, og hvor langt var i henne??

jeg sku hjem og spise hos familien hvor jeg fortalte det, lige efter jeg havde fundet ud af at jeg var gravid... jeg var utoldmodig og kunne ikke vente med at sige det... stort tillykke med graviditeten, det er da dejligt..
knus fra karina 17+2

Anmeld

3. september 2009

linemus

Vi gav min mor en ramme uden billede, men i stedet havde jeg sat dette digt ind (næsten det samme som Lindas):

Du kan ej med det samme
få fyld til denne ramme,
men inden juli næste år
et dugfrisk billede du får,
for storken den vil komme,
før sommeren er omme

En anden sød en, jeg har læst herinde engang er et officielt udseende gavekort 
med det første scanningsbillede på og skrevet "1 stk barnebarn kan indløses den 4.dec 2005".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.