Så er vi gået 100 % over til flaske. Jeg forsøgte at amme hende sidste gang i går eftermiddags, og det fungerede bare ikke.
Jeg har været sindssygt ked af det de sidste par uger, hver gang jeg har forsøgt at amme og det ikke har fungeret. Og har håbet at det ville komme til at fungere hver gang det lykkedes at amme hende i 10 minutter. Men det har bare været for hårdt - for både mig og min mand - og jeg har ikke lyst til at tvinge hende - specielt ikke, når der ikke er så meget at give af.
Jeg tudede en hel del i går aftes og også i nat, men nu går det bedre. Jeg har givet mig selv et los bagi, og har købt flere sutteflasker i dag. Mit ene bryst svier ad h til, men eftersom jeg ikke producerer så meget mælk, håber jeg, at det snart går over.
Jeg har været rigtig ked af at skulle opgive det, og har følt at jeg ikke forsøgte nok, men jeg tror ikke mere på at det kommer til at fungere, og har efterhånden også accepteret det.
Så i dag har jeg fået et glas hvidvin og chokolade - og jeg skal kun op en gang hver nat, for manden tager det andet nat-måltid. Så der er også gode ting ved ikke at amme :) .
Nu skulle vi gerne få lidt ro i lejren.
Anmeld