skal jeg være bekymert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

975 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

jeg ville lige høre om jeg skal være bekymert? jeg mærker ikk lillemanden så meget mere han er tit stille i mange timer! mærker kun små livtegn fra ham nogle gange sådan hurdig? er det nomalt er 32+5!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

H+S Skjolgborg.

Nej det skal du ikke være..
Kun hvis du ikke mærker ham 2-3 dage osv...
Nu er du så langt henne så ville det bleve mindre og mindre men lidt hverdag skulle du kunne mærke eller en dag uden nået er ikke slemt men 2-3 dag så ville jeg nok lige ringede til lægen..

med min datter sparke hun helt vildt og med et kunne jeg kun af og til mærke hende.
Pga plads mangen så ligge de jo godt derind men  har mindre og mindre plads af røre sig på.

Mvh Henriette 24+2

Anmeld

3. september 2009

Brams

Jeg talte med min JM i dag og hun sagde at man skal mærke babyen hver dag og hvis man ikke gør så skal man ringe til JM. Man kan, hvis man ikke lige har mærket noget i nogle timer, drikke noget koldt og lægge sig ned og slappe af og se om ikke der sker noget.

Men jeg vil helt sikkert sige, at mærker du ikke noget en hel dag, så kontakt JM. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Trine 32+0

Anmeld

3. september 2009

Pige2009

Henriette.S.J. skriver:

Nej det skal du ikke være..
Kun hvis du ikke mærker ham 2-3 dage osv...
Nu er du så langt henne så ville det bleve mindre og mindre men lidt hverdag skulle du kunne mærke eller en dag uden nået er ikke slemt men 2-3 dag så ville jeg nok lige ringede til lægen..

med min datter sparke hun helt vildt og med et kunne jeg kun af og til mærke hende.
Pga plads mangen så ligge de jo godt derind men  har mindre og mindre plads af røre sig på.

Mvh Henriette 24+2

Lige mine ord. Jeg mærker dog stadig masser af aktivitet, men mange oplever et faldende aktivitetsniveau efter uge 32.

Hilsen Linda 34+5

Anmeld

3. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

mærker ham bare ikk så tit som jeg gjorde før

Anmeld

3. september 2009

Pige2009

mærker ham bare ikk så tit som jeg gjorde før

Det er som sagt helt almindeligt. Han har jo også været ekstrem aktiv tidligere, den lille spilopmager

Har du fundet et navn? Synes stadig han ligner en Elias, men kan også lide Malik!

Anmeld

3. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Det er som sagt helt almindeligt. Han har jo også været ekstrem aktiv tidligere, den lille spilopmager

Har du fundet et navn? Synes stadig han ligner en Elias, men kan også lide Malik!

ja han skal hedde Malik elias møller

Anmeld

3. september 2009

Pige2009

ja han skal hedde Malik elias møller

Så Nicolai er droppet som mellemnavn? Min datter kommer til at hedde Laura

Anmeld

3. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Så Nicolai er droppet? Min datter kommer til at hedde Laura

jep. har forelsket miig i Malik og Elias så det bliver det

Anmeld

3. september 2009

Pige2009

jep. har forelsket miig i Malik og Elias så det bliver det

Det lyder godt, Christina Et dejligt navn. Så skal han bare indfinde sig i den store Verden. Du er jo klar nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.