Har du styr på din partners job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.022 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. november 2009

Webredaktøren-vb

Forleden kom jeg til at tale, om jobs med nogle nye bekendte. 'Nå, men hvad laver din mand så?' spørger jeg. Ja, det er noget med it, lyder svaret så... :huh: Lignende ting opstod så hos et vennepar, hvor jeg spurgte om mandens forretning gik godt. Da konen svarede, at det gik godt med den nye løsning, svarede manden prompte, at det da slet ikke var det han havde fokus på, og hun vist overhovedet ikke havde styr på, hvad hans hverdag gik med :blink: Hvor meget interesserer I jer for partnerens job? Og ved I overhovedet, hvad jobbet faktisk går ud på? ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Løkkemor-vb

Min mand er tømrer. Det er sådan et ligetil job - det ved man hvad er... Men han er selvstændig med sin bror og der er jeg ikke så meget inde i det. Jeg plejer bare at spørge om de får noget løn.... :laugh: Men han fortæller da om de projekter de har og at de nu har givet tilbud sådan og sådan. men økonomien, tilbudene mv kender jeg ikke så meget til i detaljerne Men generelt interesserer jeg mig ikke så meget for det.

Anmeld

26. november 2009

kongster-vb

Min mand laver computerspil - eller rettere spil til settop-boxe. Jeg kender ikke hans præcise arbejdsopgaver men har en generel ide om hvad han laver :-)

Anmeld

26. november 2009

Spunk-vb

kongster skrev:
Min mand laver computerspil - eller rettere spil til settop-boxe.
Hvad er det?

Anmeld

26. november 2009

Spunk-vb

Nu er min mand lærer, så det er ikke så svært at sætte sig ind i hvad hans job går ud på, men ja, jeg synes da at det er dejligt at høre om hvad han har lavet i løbet af dagen. Jeg ville da synes at det var forfærdelig ærgerligt hvis han ikke gad at høre om mit job. Jeg deltager også i begivenheder på hans skole og vil da vove at påstå at jeg kan halvdelen af navnene i hans primære klasse.

Anmeld

26. november 2009

kongster-vb

Settop-boxe er sådan nogle til digitalt tv. Som Selector eller TiVo i USA. Spillene sælges derfor ikke herhjemme men i USA, England, Frankrig etc. Jeg kender ikke hans kollegaer, men ved nogenlunde hvad de laver og hvilke projekter de har gang i for tiden. Vi er så også i den heldige situation at vi er i samme branche så vi kan også diskutere fagligt.

Anmeld

26. november 2009

Pia S-vb

Ork ja - min mand er maler. Jeg har da også tjek på, hvor han går henne og maler :side: Men jeg kan nogle gange være lidt i tvivl, om hvor meget styr han har på mit job. Men det er nok også mere abstrakt. Kongster - din mand har præcis det job sønnen vil have, når han bliver stor. Han vil nemlig være spiludvikler!

Anmeld

26. november 2009

Fuzzbox-vb

Jeg kan sige hvad han laver, men jeg skal ikke gå deltaljen med det :) Når de spørger, så svarer jeg 'Han er silkemaler og står ved en vandskærer!' Folk ser ofte sådan ud --> :huh: Og mit svar er 'Han trykker teksten på det de laver, og skære i ting og sager med vand og sand!' :) Og så skal jeg heller ikke bevæge mig længere ud ;)

Anmeld

26. november 2009

Hobitten-vb

Min mand er anlægsgartner, så det giver også lidt sig selv, hvad han laver.. Men jo - jeg ved da nogenlunde hvilke projekter de har gang i, og ved da også hvem hans kolleger er. Synes det er helt naturligt at snakke sammen hjemme, og fortælle om hvordan dagen er gået. Og også at kunne rase lidt ud over noget der har været træls den dag..

Anmeld

26. november 2009

Heidi Nielsen-vb

Min er salgskonsulent for et firma der sælger alt inden for træ...stolper, plader osv.... Jeg kender altid hans daglige rute fra han kører hjemmefra til han kommer hjem igen....og er der ændringer ringer han gerne og fortæller det så jeg altid ved hvor han opholder sig :) Det er nu meget rart at vide hvor han er...men hvorfor der er sådan ved jeg ikke sådan har han altid været :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.