Børn i solarium

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

Det er stadig mig-vb

Der må da GODT NOK være noget galt med dé forældre der lader deres børn gå i solarium!! :huh: Heldigvis har det aldrig interesseret mine unger, men jeg tager selv ca 10 x sol inden sommeren, fordi solarium gør, at jeg ikke udvikler en forfærdelig soleksem. Uden solarie, skal jeg holde mig inden døre hele sommeren....eller gå med beklædning der ikke matcher årstiden :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

21korne-vb

ja jeg syntes også at ha hørt at børn der ikke er færdig udviklet de kan gå i stå i deres udvikling af solarium men er ikke helt sikker på det men jeg vil nu ikke lade mine piger tag chancen så de må også vendte, men jeg tager selv sol pga at jeg jeg bliver hurtigt skoldet hvis jeg ikke holder det ved lige så bliver sommern ikke sjov at komme igenmem hvis jeg ikke tager det en eller to gange men børn skal holdes langt væk fra solarium :unsure:

Anmeld

6. december 2009

Det er stadig mig-vb

Nej der sker ikke noget med udviklingen, men de øger deres chancer betydenligt for senere at udvikle hudkræft. Der er de senere år sket en eksplotion af hudkræft, og det viser sig, at de fleste har brugt solarie i deres teenage år... Særligt farligt bliver det, hvis de har været skoldet et par gange i solariet.

Anmeld

6. december 2009

Lars F-vb

Solarie? Enig med kongster i, at det er en 80'er ting. Og så har altid virker så tabet-agtigt - sådan lidt 'jeg vil se ud som om jeg har råd til ferie sydpå selvom jeg ikke har'. Hvad skal man dog med det? Og så børn? Langt ude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.