Er jeg alene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Nad-vb

Det er rigtig godt at høre at der er babymesse,i april. Da det er mit først barn, er der nogle der lige kan komme med nogle forslag til hvad man skal købe til barnet, Da babymarkedet er rigtig stort, og hvad man skal man have med til syghuset. :dry:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Baby2009-vb

Jeg har også Termin i Marts. :)

Anmeld

7. februar 2010

Webredaktøren-vb

Velkommen til dig også... husk at kigge under seneste diskussioner på de dage, hvor der ikke er vild gang i din terminstråd ;)

Anmeld

8. februar 2010

mortil4drenge-vb

Velkommen og tillykke til jer der skal ha en bebs i marts. Min den første er også et marts barn, 23.3 det er en god måned at få barn på,syns jeg.Også med tøj og alt det der. Gode dage er i vente og nyd det hele i fulde drag og Husk at nyde solen. :)

Anmeld

13. februar 2010

ekkir75-vb

Hej du er ikke helt alene jeg venter mig også til marts og kender en mere der også gør.. Jeg venter mig også en lille pige siger de kloge;-)))) Håber ellers din graviditet er uden de store gener lige som min, trods det dog blive lidt tungt ( man er lidt bevægelseshæmmet) her til sidst.. Hvor er du fra i landet??? Min datter skal hedde Marie.. Har en Matilde i forvejen fra 2002 så hun glæder sig meget til at blive storesøster.... Mvh Rikke :cheer:

Anmeld

9. marts 2010

Annae-vb

Hej . Jeg er også helt ny her inde og første gangs fødende , jeg venter en lille prinsesse til den 28 marts . kan næste ikke vente mere , tiden går alt for langsom når man bare går hjemme hver dag :blink: http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/min_babay.jpg

Anmeld

9. marts 2010

Signe1704-vb

Nad skrev:
Det er rigtig godt at høre at der er babymesse,i april. Da det er mit først barn, er der nogle der lige kan komme med nogle forslag til hvad man skal købe til barnet, Da babymarkedet er rigtig stort, og hvad man skal man have med til syghuset. :dry:
På sygehuset havde vi tøj til den lille, overtøj, autostol og babydyne. Skal du hjem samme dag er det en god idé at have pakket et ekstra sæt tøj til dig selv ( mine bukser var drivende våde af fostervand) og evt. til manden. Han kan godt blive snasket ind i blod og fosterfedt. Skal i være der nogle dage skal du have nogle flere sæt tøj, toiletting og nogle natbind (man kan godt bløde en del). De har som regel kun sådan nogle tykke bind eller bleer på hospitalet og dem bliver man hurtigt træt af. Husk at dit eget tøj skal være lidt stort - der går jo lidt inden maven falder på plads og de sidste kilo er væk (læs: mine sidste 8 kg sidder der stadig efter 7 måneder :laugh: ) - jeg brugte ventebukser. Hjemmesko er også en god idé. Tøj og toiletting til manden hvis han kan sove der. Jeg har også alle gange haft eget babytøj med. Synes de er noget lækrere i eget tøj end hospitalstøj :lol: Til selve fødslen kan det være en god idé med noget mad og drikke du godt kan lide - hospitalsmad er som regel ikke det man længes efter når man føder :laugh: Håber det kunne hjælpe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.