mille 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. november 2009

mille6-vb

En dag da jeg hentede min 3 årige datter Mille i børnehaven,fortalte pædagogen at Mille havde fortalt at hun skulle være storesøster... nej har din mor så en lille baby inde i maven? havde pædagogen spurgt... nej nej vi skal først snakke med far om det, havde den lille tøs svaret. ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Fuzzbox-vb

HA HA :D Jeg tror at jeg havde lignet et stort spørgsmålstegn, hvis jeg havde fået det svar ;)

Anmeld

12. november 2009

Titte-vb

Børn er tit meget umiddelbare, og siger det de tænker på.......... jeg har mange gange sagt tillykke til forældre i børnehaven, fordi deres små poder har bildt os ind at de skulle være storesøstre eller storebrødre..... Og hver gang blev forældrene lange i ansigterne, for det var de bestemt ikke vidende om..... :laugh:

Anmeld

12. november 2009

Hobitten-vb

Jeg har faktisk også oplevet en pige i børnehaven der stolt fortalte at hun skulle være storesøster.. Da jeg så senere spurgte lidt ind til det, da hun blev hentet, blev moderen meget rød i hovedet.. 'det har vi ellers ikke fortalt hende endnu...' :P Så man skal også huske at børn hører og opfatter nogle gange mere end men lige regner med.. :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.