Er smerter i maven normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.848 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. november 2009

Spunk-vb

Jeg har ind imellem noget der minder om ligamentsmerter og almindelige muskelsmerter i maven. Er det mon bare fordi det hele er ved at trække sig sammen igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Signe1704-vb

Ja det tror jeg helt sikkert det er. Jeg havde det også en del. Det er blevet mere og mere for hver graviditet.

Anmeld

10. november 2009

Pia74-vb

Jeg havde dem da jeg ammede, efterveer eller hvad de nu var. Det gjorde simpelthen så ondt :huh:

Anmeld

11. november 2009

KristineLorenzen-vb

Uh ja, jeg havde også kraftige efterveer efter mit kejsersnit. Jeg var faktisk forbavset over hvor ondt det gjorde og hvorfor ingen havde nævnt dem til mig. Har efterfølgende hørt fra et par bekendte med flere børn at de gerne går igennem endnu en fødsel, men ikke kan klare smerterne bagefter. Det går væk lige pludseligt :-)

Anmeld

11. november 2009

Det er stadig mig-vb

Det er helt normalt! Du skal også tænke på, at dine mavemuskler har være på overarbejde! Når man har veer, så bruger man muskelgrupper man egentlig ikke anede man havde, sener bliver somregl også lettere forstrukkede og i dagene/ugerne efter, så kan man ofte godt mærke ''soufleen'' er godt mørbanket.... :laugh: Og det er også helt normalt hvis blod mm fra underlivet får en meget uhyggelig lugt på et tidspunkt (værre end gammel ost!) - skriver blot dette (ved godt det er tabu!), da mange førstegangsfødene bliver urolige og tror de har fået underlivsbetændelse...og så samtidig oplever underlivssmerter. Dét er altså også helt normalt, men kan godt blive en belastning, for nogen får det værre end andre. Det er bare et led i healingsprocessen. :)

Anmeld

11. november 2009

Spunk-vb

Tak for jeres svar - dejligt at høre, at det er normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.