Hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Frede-vb

Til sommer har vi tænkt os at anskaffe os en hund... en.... ja, hvad hedder den nu... jow, vist nok en king charles spaniel (hedder den ikk' det?). Det er en skødehund, som ikke kræver vanvittigt meget motion, og som ikke graver huller i haven. Nogen, der har erfaringer med denne race? Men, hvordan får man fat i sådan én? Altså, hvor kan man købe sådan én henne? Vi vil gerne have den i begyndelsen af sommerferien, men man kan vel ikke bare bestille sådan én på forhånd... nogen, der ved, hvordan man anskaffer sig en hund?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

uni-gruppe-vb

Cavalier King Charles spaniels er både nemme, søde og MEGET nuttede. Men det kan også sagtens være en aktiv familiehund. Fx har vi flere af dem i agilityklubben. Mht. til anskaffelse, så gå ind på Dansk Kennel Klubs hjemmeside, og find special klubben for Cavalier King Charles. Der kan man dels læse en del om selv racen, der er (så vidt jeg husker) links til div. forhandlere og hvalpelister. Så skulle det ikke være så svært at få bestilt en til levering på det ønskede tidspunkt.

Anmeld

9. november 2009

Det er stadig mig-vb

Sådan en har min Mor lige fået, den er vildt sød og kan lige komme med i cykelkurven :) Tror hun gav omkring 6000-7000 kr for den, og fandt den på samme måde som Hera beskriver via kennelklub, hvalpeliste ect....

Anmeld

13. november 2009

Frede-vb

Mange tak for svar begge to, så må jeg se at komme i gang med alt forarbejdet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.