hvornår skal huen på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. september 2009

LotteN

Så begynder efteråret desværre så småt og nærme sig og jeg er så meget i tvivl... hvornår skal jeg begynde og give min datter hue på? (og hun er IKKE ørebarn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Honningblomst

Når du begynder at synes det er koldt og ville kunne holde ud at have en varm hue på...sådan har jeg altid gjort med mine børn. Selvfælgelig skal man lige tænke på det er koldere hvis de sidder stille.
Mine har dog meget sjældent huer på og kun om vinteren og kun i bomuld, da de sov i barnevogn havde de aldrig hue på.
Så i min verden er der laaaaang tid til jeg overhoved ville tænke på en hue...de har jo stadig sandaler på..
Knus Eva..

Anmeld

3. september 2009

Bondepigen

LotteN skriver:

Så begynder efteråret desværre så småt og nærme sig og jeg er så meget i tvivl... hvornår skal jeg begynde og give min datter hue på? (og hun er IKKE ørebarn)

Det har jeg osse gået og tænkt på, men har slet ikke overvejet at spørge herinde, så det var da dejligt at du gjorde!!! Så må vi håbe der er nogen der ved noget om det, der svarer....

Anmeld

3. september 2009

Misjelle

LotteN skriver:

Hue er nok lidt for varmt endnu efter min mening, medmindre hun er kold. Jeg giver Linus sådan en lille bomuldshue/hjelm på (det var måske også det du mente?). Han har den på hvis vi går ude og det blæser/trækker. Nede i barnevognen har jeg ikke fundet det nødvendigt endnu, der ligger han jo i læ, jeg kommer evt. overslaget på.
Men det er vel egentlig noget man skal mærke efter med sig selv og sikkert meget forskelligt fra barn til barn .

Anmeld

3. september 2009

LotteN

Misjelle skriver:

Hue er nok lidt for varmt endnu efter min mening, medmindre hun er kold. Jeg giver Linus sådan en lille bomuldshue/hjelm på (det var måske også det du mente?). Han har den på hvis vi går ude og det blæser/trækker. Nede i barnevognen har jeg ikke fundet det nødvendigt endnu, der ligger han jo i læ, jeg kommer evt. overslaget på.
Men det er vel egentlig noget man skal mærke efter med sig selv og sikkert meget forskelligt fra barn til barn .

ja, det var bare sådan en lille hjelm jeg mente - kunne jeg selvfølgelig godt have srkevet - synes bare det er så svært at vurdere, men det lærer man vel...

Anmeld

3. september 2009

eliasogmor

Elias fik en hjelm på i dag...syntes det var koldt.....

Anmeld

3. september 2009

LotteN

eliasogmor skriver:

Elias fik en hjelm på i dag...syntes det var koldt.....

synes også bare temperaturen har skiftet ekstrem meget fra igår til idag!!!

Anmeld

3. september 2009

A.

mathinus begynd gå med en tynd hue nu ikke hver dag men det dage hvor er kold og blæser og om morgened da der er kold synes jeg..

Anmeld

3. september 2009

eliasogmor

LotteN skriver:

synes også bare temperaturen har skiftet ekstrem meget fra igår til idag!!!

ja helt vildt faktisk....

Anmeld

3. september 2009

Anitta J

camilla er begyndt at få hue på, de dage hvor der er koldt og blæser meget. sådan en dag som idag, der har hun haft sin hue på, og det har slet ik været for varmt for hende overhovedet, hun har været lige tilpas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.