Ualmindeligt tilfreds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

mariamiss6-vb

Ja, det er hvad jeg er lige for tiden.... I weekenden flyttede kæresten jo, på min opfordring, og jeg havde forventet jeg ville rende rundt i en eller anden bobbel af savn, og mangel på diverse par-vaner.... Men i virkeligheden er det lige gået op for mig, at jeg har fået et lille boost af energi, og er ualmindeligt tilfreds med tilværelsen lige nu. Det føles egentlig lidt mærkeligt... Jeg ha rjo godt nok ikke engang været alene i en uge, men jeg tror det bliver godt i længden. Jeg håber bare sådan at jeg kan få råd til at leve, og blive her hvor jeg er, hvor jeg har ualmindleigt gode muligheder for hjælp i hverdagen, både med det lidt økonomiske, men også praktisk. Jeg forventer at jeg får en grim nedtur, når jeg kommer over den 1. i måneden og ser hvor få regninger jeg har råd til at betale, men den tid den sorg tænker jeg, lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Rita-vb

Det er da rart at høre. Jeg håber økonomien er/bliver bedre end forventet :)

Anmeld

28. oktober 2009

mariamiss6-vb

Det håber jeg godt nok også da...

Anmeld

28. oktober 2009

Mor til to-vb

Pyha, Maria. Lyder som en hård beslutning. Og med de ting du har skrevet om dit humør osv, synes jeg det er skrapt gået, at du har haft mod til at være alene med dine børn. Hvis det så viser sig (som jeg synes jeg kan spore lidt af...), at en del af tungsindet, måske skyldes et dårligt parforhold, så er det jo bare den helt rigtige beslutning. Held og lykke, jeg krydser fingre for det bedste, også med økonomien.

Anmeld

28. oktober 2009

mariamiss6-vb

mange tak skal du have.... jeg håber også at 'friheden' kan hjælpe mig at hjælpe mig selv... Og at økonomien så ikke overtager i stedet for. For jeg ved da at økonomi også spiller en stor rolle for mig.

Anmeld

28. oktober 2009

Pia74-vb

Det er flot, at du tager det så godt :)

Anmeld

28. oktober 2009

mariamiss6-vb

Pia74 skrev:
Det er flot, at du tager det så godt :)
Jamen jeg ha rjo nærmest ikke andet valg, det var jo min egen beslutning at ende det... og tak ;)

Anmeld

28. oktober 2009

Pia74-vb

Ja, det kan jeg læse mig til :) - men det er flot at du kan gøre det med sådan en positiv indstilling ;)

Anmeld

28. oktober 2009

mariamiss6-vb

Pia74 skrev:
Ja, det kan jeg læse mig til :) - men det er flot at du kan gøre det med sådan en positiv indstilling ;)
tak tak, men jeg har dog også hjælp hehe...

Anmeld

29. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Det lyder godt, at du ikke lider at 'End-Forholds-Tungsind', som mange får, selvom det er dem, der ender et forhold :) Jeg vil håbe at økonomien holder... Eller at du vinder i Lotto ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.