...med de hersens bryster...??!!
Sagen er den, at min søn (på snart 6 mdr.) for ca. 3 uger siden, satte sig for, at nu gad han faktisk ikke der her amning længere...
(Hvilket i øvrigt passer mig godt nok, da jeg alligevel havde tænkt at stoppe når han var 6-7 mdr. og han er rigtig godt igang med både grød og mos)
Han suttede kortere og kortere tid af gangen - og ofte når jeg lagde ham til, fik han det til at løbe, og gad så ikke mere.. :unsure:
Vi begyndte at trappe ned til færre og færre ammemåltider (for mine brysters skyld - han kunne nemt have stoppet nu og her..), og begyndte at supplere med flaske i stedet. Og for en uges tid siden, kunne jeg slet ikke få ham til at tage ved mere.
Mit problem er så, at det har mine bryster ikke helt fattet.. :laugh:
Har selv måttet tømme dem ud en del gange i den sidste uge. Forsøger at der går længere og længere tid mellem (er nede på ca. hvert 1½ døgn), men de bliver bare ved... :angry: Ikke at de bliver store og spændte, men der er mælk og de bliver frygteligt ømme.
Havde brystbetændelse da han var ca. en uge gammel, og skal bare ikke riskere det igen... ( Kan man overhovedet få det så sent i amningen??)
Hvad gør jeg for at få mine bryster til at forstå, at de ikke interresante for baby længere...?? :dry:
Er det bare at være tåmodig, og blive ved med at tømme dem, når de er så ømme at jeg ikke kan holde det ud længere??
Anmeld