frugtsukkerchok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Caidas-vb

Vi har normalt et rimeligt højt forbrug af slik her hjemme. Men i slutningen af september fandt vi ud af at vi havde meget lidt penge til hele oktober måned. Derfor satte vi os for at skære ALT slik væk, fuldstændig. Samtidig på mit arbejde, i børnehaven er alt også skåret væk. Det var lidt hårdt i starten, tænkte kun på chokolade, vingummi, lakrids.... gumle, æde gumle. Nu er der gået 3 uger, kroppen er rimelig normalt afbalanceret. Jeg tænker dog stadig på slik, men har ikke det store behov mere. MEN i lørdags var vi oppe for at moste æbler i et havecenter, og da nu vi ikke drikker sodavand mere, smagte vi lige på æblemosten :P :woohoo: :silly: Det smagte herligt, men jeg fik vanvittigt ondt i hovedet. Min mand som har sukkersyge smagte selvfølgelig også. Hans ben begyndte nærmest at sitre. Vi regner med at det var for koncentreret, samtidig med vores 'underskud' af sukker lige fik en indsprøjtning. Sådan noget frugtsukker er sørme effektivt. Men det smagte også så dejligt, at vi nu kun har 2½ liter tilbage af 5 liter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Mor til to-vb

:laugh: Det ville jeg ønske jeg kunne. Det er eddermame godt gået! :klap: :klap: :klap: :klap: Og sjovt at det har så hurtig virkning :laugh: Måske skulle vi ønske os en måned med få penge. Det ville måske batte noget. Jeg spiser ALT for meget slik.

Anmeld

20. oktober 2009

Caidas-vb

Det er jo så en fordel at gøre det her i efteråret hvor vi har masser af æbler og der er rimeligt billigt frugt - for det var en god erstatning for alt det søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.