\"Ny\" her.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Mor til to-vb

Ja jeg har lige opdaget dette. I hvert fald kan jeg ikke huske jeg har set denne kategori før, så nu kan jeg jo passende skrive lidt om hvem jeg er... :) Jeg bor i Jylland, er mor til en pige på 2½ og en dreng på ½, jeg er 36, og lærer. Har 2 katte, som jeg pt er super trætte af, da de tisser i køkkenhåndvasken og drikker af toilettet. Fuldstændig omvendt af alt hvad man har hørt om... :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Mor til to-vb

Nåh ja, og så har jeg jo da også en mand. Ham havde jeg nær glemt... :-D

Anmeld

19. oktober 2009

Fuzzbox-vb

HA HA :D Velkommen til :)

Anmeld

19. oktober 2009

Mor til to-vb

:laugh: Ja, hvad ammehjerne ikke kan gøre. Eller i hvert fald får skyld for at gøre. :laugh:

Anmeld

19. oktober 2009

Sofies mor-vb

nå ja en mand fra eller til :laugh: :laugh: Velkommen velkommen Sofie 5 mdr. 1 stedsøn på 25.mig 38. 2 schæferhunde bor i Solrød(djævleøen) og forresten osse en mand :silly:

Anmeld

22. oktober 2009

AyLa-vb

Hej alle Jeg er også ny her, er 27, bor i storkbh med min mand og datter på snart 2 1/2. :)

Anmeld

22. oktober 2009

Mor til to-vb

AyLa skrev:
Hej alle Jeg er også ny her, er 27, bor i storkbh med min mand og datter på snart 2 1/2. :)
Velkommen til. Er der flere unger på vej?

Anmeld

22. oktober 2009

AyLa-vb

:) :) Nej ikke foreløbigt.. Er ikke rigtig klar til det endnu, og så har vi heller ikke plads til en mere - vi bor i en to værelses ejerlejl. så vi kan ikke have flere før den kan sælges, og som boligmarkedet ser ud, jaa så bliver det ikke foreløbigt :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.