Endelig sker der noget på vægten :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. oktober 2009

Sofies mor-vb

Vil bare lige dele med jer, at jeg har fundet en fantastisk måde at tabe mig på. Jeg bruger siden mwww.madlog.dk her indtaster du mad og motion, og dit kalorie forbrug bliver beregnet. Har tabt 5 kilo på 14 dage :woohoo: :woohoo: Det er nok osse mest fordi der er så rigeligt at tage af, men 1 kilo om ugen er ikke urealistisk. Mente at I kunne blive lige så glad for det som jeg. Koster 100 kr for 10 uger :woohoo:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Det lyder superfedt, at du kan tabe så meget om ugen :D Meeeeen, så er det at jeg tænker - er det mon lige som de kure, hvor man tager det hele plus lidt mere på, når man har stoppet det??

Anmeld

17. oktober 2009

Sofies mor-vb

Det er jo kalorieregnskab, det er jo meningen man lærer lidt om forholdene gennem skrumpen :)

Anmeld

18. oktober 2009

KristineLorenzen-vb

Det lyder godt nok fristende. Måske skulle jeg prøve det af når jeg er færdig med amningen. Har fortsat +5 kg efter graviditeten.

Anmeld

18. oktober 2009

Laurie-vb

Madlog er altså virkelig god. Madital skulle ligne... Man får styr på proteiner, kalorier osv....

Anmeld

19. oktober 2009

Mor til to-vb

Tillykke! Jeg venter med at smide de sidste 4-5 kg til jeg er færdig med at amme. Det kommer nok til at passe med at julekiloene kan ryge samtidig. Desværre er jeg vildt udisciplineret og synes at hele familien skal spise det samme, og det er lidt svært at kombinere, synes jeg. Hvordan gør I det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.