Et par spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

kongster-vb

Jeg var meget plaget af bækkenløsning under min sidste graviditet og det plager mig stadig fra tid til anden. Min læge sagde dog at cykling og svømning er rigtig godt, fordi man ikke har vægt på bækkenet og man styrker musklerne der. Det har hjulpet SÅ godt for mig. Også selv om det gør ondt, så er en svømmetur (med efterfølgende sauna) eller en cykeltur godt - men man skal selvfølgelig ikke overtræne hvis man har smerter. Det er vigtigt at holde det ved lige når smerterne ikke er der. Jeg kan mærke hvis jeg ikke har cyklet/svømmet længe - så begynder det at gøre ondt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Ja svømning har jeg også fået af vide skulle være godt.....så det er jeg også gået igang med.....ved godt det skal have lidt tid før det hjælper men lige nu synes jeg ikke der er noget der gør det bedre...tvært i mod....går også til noget massage men det hjælper slet ikke hun kan slet ikke få lov at arbejde med det for det gør bare så ondt når hun trykker.....Xer dog fingre for at det stille og roligt begynder at blive bedre men nu må vi se....ellers må jeg jo få tiden til at gå med at lave julekort, julepynt osv....det er jo en go tid vi går i møde :)

Anmeld

21. oktober 2009

Bellis-vb

Ja, gik sygemeldt til barsel - har termin idag :laugh: Ja, det er godt at svømme - det gjorde jeg. Gik til graviditets svømning, det var rigtig godt. Der var dog ting jeg ikke kunne lave. Gik også til yoga - men måtte stoppe, da jeg til sidst ikke kunne noget af det, selvom hun tog meget hensyn. Døjer også lidt med det, mellem graviditeter, men under denne, er det blevet meget værre. Men håber da, at det ikke bliver værre, når han endelig beslutter sig for at komme ud. Cykle kan jeg ikke, da mit skamben gør al al for ondt, men ehvis man kan er det rigtig godt.

Anmeld

21. oktober 2009

Mor til to-vb

Heidi Nielsen skrev:
Ja svømning har jeg også fået af vide skulle være godt.....så det er jeg også gået igang med.....ved godt det skal have lidt tid før det hjælper men lige nu synes jeg ikke der er noget der gør det bedre...tvært i mod....går også til noget massage men det hjælper slet ikke hun kan slet ikke få lov at arbejde med det for det gør bare så ondt når hun trykker.....Xer dog fingre for at det stille og roligt begynder at blive bedre men nu må vi se....ellers må jeg jo få tiden til at gå med at lave julekort, julepynt osv....det er jo en go tid vi går i møde :)
Jeg er ret sikker på, at det er en meget dårlig ide at blive masseret der hvor det gør ondt når du har bækkenløsning, med mindre det er en der helt sikkert ved hvad hun har gang i. Og så skal du ikke regne med, at det bliver bedre. Så vidt jeg ved går bækkenløsning kun en vej, mens man er gravid. Pas på dig selv så du ikke også skal døje med det når har født.

Anmeld

21. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Det er massage som er beregnet på bækkenløsning....og hun skulle gerne vide hvad hun laver da hun næsten kun masserer gravide :) men det hjælper ikke så jeg tror jeg opgiver...kan også mærke der slet ikke er nogen fremgang så det ender nok med en sygemelding.....og ja jeg skal nok passe på min selv....jeg skal bare lige lære det....er ikke særlig god til at holde mig i ro :) he he he....men det bliver jeg jo nødt til :dry: Nåh Bellis....så må vi se hvornår han komme ud :) Det ender vist også med at jeg skal gå hjemme indtil det er tid til barsel...

Anmeld

22. oktober 2009

Mor til to-vb

Heidi Nielsen skrev:
Det er massage som er beregnet på bækkenløsning....og hun skulle gerne vide hvad hun laver da hun næsten kun masserer gravide :) men det hjælper ikke så jeg tror jeg opgiver...kan også mærke der slet ikke er nogen fremgang så det ender nok med en sygemelding.....og ja jeg skal nok passe på min selv....jeg skal bare lige lære det....er ikke særlig god til at holde mig i ro :) he he he....men det bliver jeg jo nødt til :dry: Nåh Bellis....så må vi se hvornår han komme ud :) Det ender vist også med at jeg skal gå hjemme indtil det er tid til barsel...
Hvor i landet er du fra? Jeg kender nemlig en rigtig god massør i Fredericia, som kun masserer gravide og barslende (hedder det sådan?) Hun hjalp mig meget mens jeg var gravid. Hun har også nogle holdninger til bækkenløsning, som nok vil provokere de fleste der har ondt...

Anmeld

22. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Tror det er hende jeg har været ved....det var i hvert fald i Fredericia og har hørt der kun er hende i byen......

Anmeld

23. oktober 2009

Mor til to-vb

Hun hedder Dorthe Hermann.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.