Æv bæv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. oktober 2009

Sofies mor-vb

Ja indlæget omhandler min datters numse IGEN :( Var ellers nææææsten helet op, men på en ½ dag dukkede et nyt lille hul op :angry: Har heldigvis fået en ekspress tid til hudlægen i morgen, håber han kan gøre et eller andet. Orker det snart ikke mere, har osse snart stået på i 2 mdr. :dry:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Det er stadig mig-vb

Hvis det er sådan nogle cirkelformede 'huller' der kunne minde lidt om et brændmærke fra en cigaret, så er det blesvamp. Brentan tager det. Men nu har jeg ikke lige fulgt andre tråde - hvis du altså har haft nogen.

Anmeld

14. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Sådan noget ost! Jeg håber virkelig at hun slipper for mere bøvl, og slipper for, at skal have de smertefulde huller!

Anmeld

14. oktober 2009

Sofies mor-vb

Helene K :Hullerne opstår på jordbærmærket og pga jordbærmærket. Æv osse, hudlægen kiggede lidt undrende på mig. Han siger det kan køre op og ned alt mens jordbærmærket er der. Så jeg skal regne med at det on and off vil være i udu. :dry: SÅÅÅÅ op på hesten igen. Så skulle vi lige klare 5 mdr. undersøgelsen hos vores egen læge. Opdagede væske på det ene øre, så bliver først vaccineret i næste uge :huh: Stakkels lille Sofie - som er i brandgodt humør og ikke lader sig påvirke af hverken numse eller ører - MORS pige :kiss:

Anmeld

14. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Det er så flot, at hun ikke lade sig kue af det :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.