Gravid - det sagde lægen også

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. september 2009

jubii

Hej igen
Har nu været til lægen og fået bekræftet at jeg ER gravid - at vi skal være forældre, det er helt fantastisk.
Vi kunne dog ikke helt fastslå om jeg var 5 eller 9 uger henne, så det må en scanning vise senere - det er også lige meget, bare det hele går godt og baby har det godt.
Jeg fik at vide at det var lidt svært at undersøge mig, da jeg havde en bagudvendt livmoder...ikke noget farligt, men jeg er dog lidt i tvivl om hvad det er. Er der nogen der har hørt om det????
ÅÅHHHH det er dejligt, så må vi vente til næste undersøgelse 22.9 og begynde at overveje herefter om der er andre end baby.dk's medlemmer der skal vide at vi skal være forældre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

M&M

Hej
Jeg fik det samme at vide med livmoderen og også at det ikke er farligt eller betyder noget for barnet.
Men vil da også gerne høre fra andre der ved mere om det.
M&M

Anmeld

19. september 2009

dorthemus

jubii skriver:

Hej igen
Har nu været til lægen og fået bekræftet at jeg ER gravid - at vi skal være forældre, det er helt fantastisk.
Vi kunne dog ikke helt fastslå om jeg var 5 eller 9 uger henne, så det må en scanning vise senere - det er også lige meget, bare det hele går godt og baby har det godt.
Jeg fik at vide at det var lidt svært at undersøge mig, da jeg havde en bagudvendt livmoder...ikke noget farligt, men jeg er dog lidt i tvivl om hvad det er. Er der nogen der har hørt om det????
ÅÅHHHH det er dejligt, så må vi vente til næste undersøgelse 22.9 og begynde at overveje herefter om der er andre end baby.dk's medlemmer der skal vide at vi skal være forældre.

Tillykke
Jeg har også bagudvendt livmoder, men det er ikke farligt og får ikke betydning for graviditeten eller fødslen.

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.