Uld undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.597 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Sofies mor-vb

Hejsa.....har lige købt uldundertøj til Sofie...Bruger I osse uld til jeres yngel? :huh: Hvis I gør er det hammer billigt i Bilka i denne uge ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Riwe-vb

Vi bruger bomuld og har overvejet at købe noget i uld. Men så hørte jeg at hvis man først en gang er gået over til uld, så skal man blive ved med at bruge uld. Da de små ikke kan finde ud at skiftet mellem uld og bomuld og den varme de selv producerer. Er der nogen der ved om det har noget på sig? Tror egentlig ikke den lille behøver uld, hun virker som et varmt barn.

Anmeld

8. oktober 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Vi har aldrig brugt uld, da jeg også havde hørt den med at når man først er begyndt med det, kan man ikke bare lige gå over til noget andet. Det har noget at gøre med at det center i hjernen der styrer temperatur ikke er udviklet hos spædbørn endnu og derfor ikke kan regulere temperaturen. Det er fx. også de færreste spædbørn der kan svede, komme af med varmen, så man skal også passe på at de ikke får det for varmt så de bliver overophedet.

Anmeld

9. oktober 2009

Sofies mor-vb

Jamen det er vist osse rigtigt at bordet fanger. Men så er det jo bare det undertøj man bruger om vinteren, det ser jeg egentlig ikke som et problem. Man skal så bruge uld i alle måneder med r - 1-2-3-4-9-10-11-12. Der er jo heldigvis osse bomuld i det, så det ikke kradser :blink:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.