Hvad hedder dit kæledyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2009

Mor til to-vb

Vi har haft katte. De fleste var døbt inden. De har heddet: Benny Bomstærk (som var den svageste kat i verden), Tarzan (som var en hun), Sippe Kyllingemor (tjae), Fydde og Villy Sørensen (som var vognmand i en by i nærheden). Og så havde vi et enkelt marsvin som hed Moshi, men blev kaldt Marser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Laurie-vb

Mor til to skrev:
Vi har haft katte. De fleste var døbt inden. De har heddet: Benny Bomstærk (som var den svageste kat i verden), Tarzan (som var en hun), Sippe Kyllingemor (tjae), Fydde og Villy Sørensen (som var vognmand i en by i nærheden). Og så havde vi et enkelt marsvin som hed Moshi, men blev kaldt Marser.
Bare marsvindet ikke bliver kaldt for Marsbar...

Anmeld

7. oktober 2009

Hobitten-vb

Vi har haft en del katte gennem årene: Ib, Ibbermand, Ibrahim, Knirke (den lavede sådan en sjov knirkelyd som killing), Caroline (opkaldt efter en veninde der hader katte - men altid lå på gulvet og legede med vores... :silly: ) og Lillemis. Vores hund hed Tjalfe.. (men han måtte desværre lade livet, da ham og avisdrengen blev uvenner :( ) Min lillesøsters papegøje hedder Rasmus.. (det ville jeg ellers gerne have haft brugt til en af mine sønner - men hun kom først) ;)

Anmeld

8. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Vores hund var navngivet da vi fik fra kennelen. Hun hedder Lenka :) Som barn havde vi en hund der hed Zenta....det var vist min far der bestemte det og i mine teenage år havde vi en hund der hed Biver.....han var navn givet da vi fik ham.......

Anmeld

8. oktober 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Hund: Kaluha Marsvin: Lobby - Lungebetændelse af frostvejr, RIP Fugle: Elvis og Kirby - Død af alderdom, RIP Kaniner: Speedy og Micky - Slagtet af forældres venner, RIP Fisk: Gunnar og Sigrid - Overfodret, RIP

Anmeld

8. oktober 2009

Caidas-vb

Lige nu har vi 4 katte. Bianka Joleen eller Julle Pascal eller Scalle Nutella (Athena) De 3 hedder alle deres oprindelige navn da vi har fulgt dem fra fødslen. De 2 af dem er endda fra eget opdræt. Nutella hedder rigtig Athena, men det var for tæt på en tidligere kats navn Althea = Thea

Anmeld

9. oktober 2009

Titte-vb

Min hund hedder Fie, og katten hedder Freja......... http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/IMG_2672.JPG http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/IMG_1055.JPG

Anmeld

10. oktober 2009

M Illum-vb

Kattene hedder Sofus og Mille (der også er hankat) Hestene hedder Monique og Duncan, kaldet gnomen Papegøjerne hedder Mikka og Balou Ørkenrotterne hed Kenneth og Martin (opkaldt efter min mand og venindes mand :)

Anmeld

13. oktober 2009

Det er stadig mig-vb

Vi har kun to hamster lige pt - Snif og Perle Katten hed Pingu Hundene hed Tyson, Kenzo, King, Rollo og Lee.

Anmeld

14. oktober 2009

KristineLorenzen-vb

Mor til to skrev:
Hvordan ender man med at opkalde en kat efter en vognmand? Hvad er historien bag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.