x konen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

MissBlondie-vb

Jeg har været sammen med min kæreste i snart 2 år og vi har fået en skøn datter sammen. Men ikke alt er så perfekt som det burde være. Før jeg kom ind i billede var han gift med en i 9 år og de har også en datter sammen. Problemet er bare at da jeg kom ind i billede, var hun intresseret i ham igen (Hun gik fra ham) men hun er dog sammen med en anden fyr og har været det siden. Men frygter hele tiden han kunne finde på at tag hende tilbage eller nogle af sine andre x kærester. Er jeg den eneste med det problem? Tænker at der må være andre som tænker som mig :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Jeamie-vb

Det gør alle nok i mere eller mindre grad, og nok specielt når man har den der er blevet efterladt. Men tænk på at når du tænker sådan så er du nok ikke den eneste og han gør nok også fra tid til anden. Ved ike hvorfor vi kvinder altid skal straffe os selv ved at blive ofre og tænke at vi er den der vil blivevalgt fra pga x-er ell. Du kunne jo ligeså godt være den der faldt for en i brugsen ;). Og et eller andet overskudsagtigt sted, så kunne man jo sige at HVIS han tog x-en tilbage, så lad ham dog for hun vil jo i virkeligheden ikke ha ham, men kun interesseret fordi du har ham. Det er jo lige efter bogen det hun gør :). Han ender jo nok med at blive vraget igen - i den hypotetiske historie :). Men hvorfor går du og tænker på det kunne ske ? Er der en grund ? Håber din lille dæmon forsvinder :)

Anmeld

7. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Jeg kunne ikke ha skrevet det bedre end Jeanie lige skrev :D

Anmeld

9. oktober 2009

Sofies mor-vb

Xkoner sucks !!!! Men det er den lille dæmon inden i dig, der sår usikkerheden :evil: Kan kun sige det går over med tiden, når du lærer at stole på ham. Du er jo alt for LÆKKER til at han NOGENSINDE kunne OVERVEJE at forlade dig ;) Knus fra en med samme problemer bare for 20 år siden :silly: Han er her sgu endnu!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

30. oktober 2009

MissBlondie-vb

Tak fordi i kom med jeres meninger og svar.. Er glad for jeg ikke er alene om den følelse :laugh: Men man er vel altid bange for han går tilbage især når der er et barn i forholdet og de har været gift. :huh:

Anmeld

30. oktober 2009

Signe1704-vb

Hej. Jeg ved ikke hvor gammel din datter er, men jeg har også haft det sådan efter vi fik vores første barn. Man føler sig pludselig ikke så sexet mere og man har ikke så meget tid til hinanden. Jeg gjorde det at jeg sørgede for at forkæle ham lidt ekstra: købte en lille ting han havde nævnt han manglede eller som jeg synes han kunne bruge, eller jeg gav ham en gang massage når der var ro om aftenen. Det var ikke altid jeg egentlig gad, men det kom mange gange igen. Jeg sørgede også for at gå hen og holde om ham og kysse ham - det havde vi lidt glemt de første måneder efter lillepigen kom. Det gjorde altså alverden fordi han også gjorde det samme og jeg derfor blev sikker på at det var mig han ville have. Og så skal du tænke på at i også har et barn sammen nu, så han samler jo ikke familien ved at gå fra dig. Så er det jo jeres datter han ikke bor sammen med. Jeg tror ikke du skal være så bange. Håber det bedste. KH Signe

Anmeld

30. november 2009

21korne-vb

jeg ved godt hvordan du har det jeg var gift med en mand i 15 år og vi fik 3 skønne børn ud af det og jeg havde aldrig på noget tidspunkt overvejet at han kunne finde på at forlade mig for vi var da lykkelige og havde oven i købet fået vores drømme fyldt ud nu for vi havde fundet vores drømme hus. men så 14 dage før vi stod og skulle flytte i det hus vi havde drømt om at få siden vores første datter blev født for 13 år siden får jeg af vide at han vil skilles fordi han har mødt en x fra før v blev gift og hende var han blevet forelsket i og ville følge sit hjerte med hende hm så pyt med de drømme vi havde og de ting vores børn drømte om det var slut men jeg havde da aldrig nogesinde drømt om at jeg skulle blive x pga en anden x det er det værste der er sket

Anmeld

30. november 2009

Det er stadig mig-vb

Gammel kærlighed ruster ikke, eller hvad er det man siger :laugh: Min kærestes X døde i en trafik-ulykke og efterlod sig deres to små børn, som jeg så adopterede. Hun døde efter vi var blevet kærester, men jeg ville da ha' ønsket hun var her endnu.

Anmeld

30. november 2009

Laurie-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Gammel kærlighed ruster ikke, eller hvad er det man siger :laugh: Min kærestes X døde i en trafik-ulykke og efterlod sig deres to små børn, som jeg så adopterede. Hun døde efter vi var blevet kærester, men jeg ville da ha' ønsket hun var her endnu.
Min eks mand gik bort i marts 2006... Og vores skilsmisse var ... mildt sagt, ikke vellykket. Konflikter osv. Børnene savner deres far, han gik bort for tidligt. Og jeg slipper for konflikter, men ville alligevel ønske, at han var der endnu. For andet er for uretfærdigt for børnenes skyld (store teenagers).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.