Kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. oktober 2009

marialisc-vb

Jeg har lige fået et dejligt sæt tvillinger, en dreng og en pige(Nicolai og Sina). Min fødsel var noget anderledes end jeg havde håbet på. Jeg havde fra start sagt, at jeg skulle føde vaginalt og troede også på det indtil 3 dage før fødsel, hvor jeg får at vide at min lille pige har sat sig fast med måsen først, så der er ingen chance for at føde normalt. Det tog temmeligt hårdt på mig, for det var et stort ønske, men det må blive næste gang:-) Vi kom ind på sygehuset tirsdag morgen kl. 8.15 - fastende!! Kørte ned på operationsgangen ved 10-tiden, fik lagt bedøvelsen, og kl. 10.46 og 10.48 var ungerne ude. Det var en mærkelig oplevelse, at blive mor ved at en læge står og trykker en lidt på maven (sådan føltes det), og jeg må ærligt indrømme, at moderfølelserne var der ikke fra dag 1, der gik lige et par dage. Men ungerne er dejlige og raske og det er det vigtigste. Vi blev på sygehuset i 5 dage, og det er jeg glad for, selvom jeg var meget klar til at sove i min egen seng på det tidspunkt!! Det gjorde nemlig, at vi fik rigtigt godt gang i amningen, mælken løb til på tredje dagen, og jeg har ammet lige siden, og nu er dobbeltamningen også begyndt at fungere rigtigt godt. Så alt i alt er jeg en glad og noget træt nybagt tvillingmor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

Pia74-vb

Stort tillykke :)

Anmeld

6. oktober 2009

Riwe-vb

Tillykke :-)

Anmeld

6. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

STORT tillykke :)

Anmeld

6. oktober 2009

Mor til to-vb

Tillykke og du er sej fordi du indrømmer at moderfølelserne ikke var der til at starte med. Og hvor er det bare fedt at amningen kører. Stort tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.