1årig vs. 3årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

Jeamie-vb

Hvor meget lærer og bruger den 1årige af den 2-3årige ? Min er som bekendt lige fyldt et år. Passer jævnligt et par på 2 og 3 år. Kan se han forsøger at få deres opmærksomhed, griner, råber når de gør, men hvor meget er tilfældigt ved jeg ikke ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

syvsover-vb

Jeg tror at din søn lære rigitg emget af de 2-3 årige, børn lære jo af det de ser og oplever, ubevist ser han jo op til de store, kopier dem, lære af dem. både for at få deres opmærksomhed men også som et led i hans udvikling.

Anmeld

5. oktober 2009

Bellis-vb

De lære rigtig meget :) Det ser jeg både ved mine egne drenge og i dagplejen. Selv helt små børn, ser op til de lidt større, altså forsøger at gøre mange ting de gør og vil gerne være ved dem. Det starter faktisk rigtig tidligt. Mennesker er flokdyr og lære ved at imitere. Og det gør din søn så, når de større børn er på besøg, det elsker den str. ofte.

Anmeld

5. oktober 2009

Jeamie-vb

Ok ?! Grunden til spørgsmålet er fordi jeg egentlig undrede mig lidt over at han virkede som om han lukkede dem lidt ude, var ligeglad, men inden for den sidste uge, BUM SUUUUGE til sig :). Han 'skaber' sig, kæler, aer, rører, fjoller i et væk omkring de 2 andre. De er nærmest paralyseret i skræk :). - så hvornår, hvordan og hvormeget der fes ind som brugbart, tænkte jeg lidt over :).

Anmeld

10. oktober 2009

LisaV-vb

En 1 årig parallelleger primært, men selvom det ikke umiddelbart synes sådan, så kan du være sikker på, at din 1 årige spejler sig i og tager ved lære af ældre børn :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.