Mystisk søvn, nogle der kan rådgive?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. oktober 2009

KristineLorenzen-vb

Lille Eugene der er snart 4 måneder sover normalt fra kl.20 - 7. Han sover mellem os i sengen, da det har gjort natte-amningen meget lettere (og så er det super hyggeligt!). Mit problem er at de sidste timer (ca kl.4-7) er utroligt forstyrrende. Drengen sover, men han smider sig rundt. Jeg ved ikke hvad det skyldes. Først troede jeg at det var sult så tilbød ham straks brystet, men trods amningen så fortsatte det. Så troede jeg at det kunne være mit koffein indtag, men efter at have talt med sundhedsplejerske og læge, så er den ide også nedstemt. Har prøvet at tage en uge uden morgenkaffen. Andre ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

Bellis-vb

Måske, han bliver forstyrret af jer?? Nu når han er knap 4mdr. begynder de små at kunne have rutiner og rytmer. Og deres rytme ændres ofte her. Måske han bare ikke, sover super godt sammen med jer mere. Har i forsøgt i egen seng, ved siden af jer?? Og så kan de sidste par timers søvn, jo godt være lidt urolige for alle. Og hvis han ikke forstyrres af, at han er urolig - ja, så er det jo kun jer han forstyrre, og det ville han måske ikke, hvis han var i egen seng?? Han bliver jo større og mere mobil, og så er det kun naturligt, at der kommer mere uro på også i søvnen.

Anmeld

4. oktober 2009

KristineLorenzen-vb

Det kan være du har ret, Bellis. Måske er det på tide vi prøver med hans egen seng igen. Må indrømme at natte-putningen nok er mere for min skyld. Synes det er så dejligt at falde i søvn mens jeg kigger på hans lille ansigt.

Anmeld

4. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Lea sparkede en hel del med benene, da hun var omkring 3-4 mdr. Jeg tror at det er en del af deres udviklingsmønster, der mærkes når de sover!

Anmeld

5. oktober 2009

Bellis-vb

Ja, men det er også dejligt og hyggeligt :) Men de bliver jo mere urolige og hvis du bliver forstyrret, er det måske bedre han er i egen seng. Han behøver jo ikke flytte ud af soveværelset ;) Og bare rolig, at sove sammen behøver ikke være slut, har en dreng på snart 5 år, han komme ind og putter hver nat :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.