pyha det program med bubber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2008

maria

Er jeg den eneste der synes det nye program " Et nty hjem" eller lign, er helt frygteligt at se når man selv har hund? Hehe jeg stortuder hver gang, da jeg synes det må være sørgeligt at sige farvel til sin hund. Hehe min mand spurgte lmens jeg så programmet, om jeg var gravid og hormonerne fløj rundt, siden jeg ku stortude sådan. :DMen det er jeg nu ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2008

Nan

Jeg synes mere det er synd at Bubbers karriere indtil videre er endt i hundeformidling.

Anmeld

9. januar 2008

Kloster

Hej Maria.

I dag var første gang, jeg s¨programmet. Og ja jeg tudede også...
Sagde også til min mand, at jeg i hvert fald ville have Golden igen. Det ribbede lige op i det hele...

Venlig Hilsen
Kloster
- Der bare er vild med mit profilbilled :D

Anmeld

9. januar 2008

Stumpen

Sådan tror jeg nu ikke Bubber ser sådan på det -skal lige siges at han ikke er min favorit-underholder- men jeg tror at han ser det som noget nyt.. Synes nærmere han skulle holde sig langt væk fra BS, for der synes JEG at han gør sig selv til grin..

Men jo, jeg sad også med tårer i øjene da Carlo og ejeren pakkede hans ting

Qnus Anja..
-der er blevet noget så blød om hjertet efter at hun er blevet mor, det er lige før det er irriterende..

Anmeld

9. januar 2008

Pia.

Også her ... stor tudet igen - det samme gjorde jeg sidste uge, og så nyder jeg syntes at mine to store vovser der ligger nede ved siden af mig...
og er super glad for vi ikke skal stå med sådan en frygtelig beslutning.

Så en mere der tuder over de dejlige hunde :S

Anmeld

9. januar 2008

82Miraklet

JOOOOO TAAAAAKKKKKK :'( Og ikke nok med det manden var lige kommet hjem og så sidder jeg der og stor tuder.. han blev helt stum den stakkel.. bagefter måtte jeg have en knus og sagde så til ham at vi bestemt skulle have hund igen !!!!!! Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.