Hvad byder efterårsferien på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

Lars F-vb

Lørdag skal vi til musical i tivoli. Søndag tager datteren på familie-besøg - bedsteforældre, fætre, osv. Hun er væk hele ugen. Vi andre bliver hjemme og får noget arbejde fra hånden - og måske noget tid til bare at hænge ud sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

MetteNB-vb

Her skal jeg arbejde, men prøver at kombinere det med, at drengene kan holde lidt fri. Den store bliver hjemme mandag og fredag og den lille torsdag og fredag. Så har de hver en dag alene og en dag fælles. Hvad vi skal lave ved jeg endnu ikke. Ville gerne have været til Walking with Dinosaurs, men der er for langt ;0) - men hører gerne om, hvordan udstillingen var. Ved ikke, om jeg orker Legoland - der er sikkert mange i efterårsferien. Tager dertil i morgen, så er sæsonen vist slut for os i denne omgang ;0) Nå, finder jo nok på noget. Skal heller ikke være for vildt. Jeg skal jo også have lidt arbejdsenergi til de dage, hvor jeg møder kl. 15:00 ;0)

Anmeld

5. oktober 2009

Titte-vb

Her kommer min nevø på 12 fredag til søndag, mens hans forældre er på weekend tur i KBH, søndag kommer mandens 3 nevøer og en niece på ferie til næste fredag, og så har jeg nok brug for den sidste weekend til at lade op i........... Skal passe de 4 børn fordi forældrene skal arbejde..............

Anmeld

5. oktober 2009

Mibimu-vb

I efterårsferien har jeg ferie alle hverdage..... derfor er pigerne hjemme. Jeg har lovet dem en tur i dyrehaven..... med varmt tøj, lang gåtur og varm cacao hos Peter Lieb. :) Der ud over står den på hyggedage, med alt hvad vi nu finder på, incl et par dage i sommer hus osv. weekenden i uge 42 arbejder jeg begge dage fra 7-15, så der hygger tøserne med farmand.

Anmeld

5. oktober 2009

Spunk-vb

Min mand er lærer, så han har altid fri i uge 42. Jeg har termin i uge 43, så synes, at det passer rigtig godt at vi bare kan slappe af og være sammen - så vi er klar til den kommende udfordring. Der er mange om buddet på min arbejdsplads, så jeg kan ikke regne med at få efterårsferie hvert år - og der er jo også så mange andre tidspunkter hvor man gerne vil bruge af sine sparsomme feriedage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.