5 mdrs. vaccine - spørgsmål til de erfarne mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. september 2009

ctw1981-vb

Hej alle Caroline er blevet vaccineret idag kl. 09.00. Der har intet været at mærke på hende endnu. Meeen hvornår kan man sige - at hun burde reagerer (hvis hun reagere). Jeg mener siger man at reaktion først kommer et vist antal timer efter hun er blevet stukket? Hun reagerede slet ikke på sin vaccination da hun var 3 mdr. så håber selvfølgelig på det samme ved denne vaccination - men tør ikke tro på det endnu ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Mor til to-vb

VI har ikke prøvet den nye 5-mdrs endnu. Min læge sagde at det sker inden for 1 døgn efter vaccinationen, men oftest om aftenen. Så hvis der stadig ikke er noget i morgen tidlig, ville jeg regne med at der ikke kommer noget.

Anmeld

21. september 2009

M Illum-vb

Min datter blev vacc om morgen og ca 12 timer efter kom der feber. Sådan har det været ved begge vacc. (3 og 5 mdr) Spurgte lægen denne gang for hun blev meget dårlig første gang og han sagde at det mest normale var inden for et døgn. Desuden ville reaktionen ved 5 mdr oftes værre mindre end 3 mdr. Og det var også rigtig nok. Håber det hjælper :)

Anmeld

22. september 2009

ctw1981-vb

Hej med jer Caroline fik feber omkring kl. 19.00 og vi har haft en lidt urolig nat. Men nu virker hun ovenpå igen. Tak for hjælpen Christine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.