Brevkasse-svar. Forstår det åbenbart ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Jeamie-vb

Har sendt to mails til brevkassen, men fatter simpelthen ikke hvorfor der ikke kommer svar, eller en form for bekreæftelse. Kigger jeg det forkerte sted eller er det bare ikke alle der bliver svaret på ? Har bladet og der har der heller ikke stået noget. De indlæg de er på siden er der jo svaret på, men svæver resten bare rundt i cyberspace, forvirret og uden et sted at lande ? :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Webredaktøren-vb

Dit spørgsmål bliver sendt til redaktionen på Vores Børn. De udvælger hver måned forskellige spørgsmål, og er du blandt de udvalgte får du direkte svar fra eksperten. En måneds tid efter svaret har været bragt i magasinet kommer det på nettet, men her har du for længst selv fået svaret, så det er blot for, at andre i lignende situation kan få gavn af svaret. Er du nysgerrig efter om dit spørgsmål bliver udvalgt, så skriv til Louise Sonne fra Vores Børn på lms@oxygen.dk Håber det skaber afklaring på dit spørgsmål her.

Anmeld

21. september 2009

M Illum-vb

Er det så generalt på alt man skriver til bladet? at man kun hører noget hvis det bliver udvalgt?? (Jeanie: sorry - låner lige din tråd :) )

Anmeld

21. september 2009

Webredaktøren-vb

Hmm, jeg kan ikke rigtigt svare for deres arbejdsrutiner, da de sidder på print-redaktionen, mens jeg varetager alt online. Der er selvfølgelig nogle overlap, men specifikke spørgsmål til print-redaktionen kan I rette til kat@oxygen.dk eller lms@oxygen.dk

Anmeld

21. september 2009

mariamiss6-vb

webbie..... Får man kun svar på sine spørgsmål til brevkassen, hvis spørgsmålet bliver medtaget i bladet?

Anmeld

21. september 2009

Webredaktøren-vb

Ja, det er korrekt, at det kun er de udvalgte spørgsmål, der bliver besvaret. Det er gratis at stille spørgsmål, men eksperten skal have betaling for sine svar, så det er desværre ikke en mulighed at sende samtlige spørgsmål til eksperten. Vi arbejder dog på en mulig løsning, for at tilgodese de mange, der spørger løs.

Anmeld

22. september 2009

Jeamie-vb

M Illum skrev:
Er det så generalt på alt man skriver til bladet? at man kun hører noget hvis det bliver udvalgt?? (Jeanie: sorry - låner lige din tråd :) )
;) Helt ok, jeg suger alt til mig, men tror jeg har forstået nu. Hvis man er heldig, så får man svar :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.