Ondt i halsen og halsbrand er ikk den bedste kombi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.576 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Fuzzbox-vb

Øv, jeg er i løbet af dagen blevet godt snottet OG har megaondt i halsen :angry: For at toppe det, så satte aftenkvalmen ind lige efter at vi havde spist :S IH, hvor det svier og er træls :( MEDLIDENHED - Nøj, hvor har jeg ondt af mig selv lige nu :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

151009-vb

Ihh hvor træls.. Jeg sender lige noget medlidenhed afsted til dig :cykel: Ej, det må ikke være sjovt for dig. Jeg føler virkelig med dig.

Anmeld

17. september 2009

Bellis-vb

Træls træls :( Ang. halsbrand, så undgå at ligge på højre side - det gør det værre. Og ellers, må der bare masser af varmt ned i halsen - men nej, bestemt ikke den bedste kombi. :S

Anmeld

17. september 2009

Fuzzbox-vb

Jeg er også gået igang med at drikke masser af the, og sppise honningmadder, i håb om at det virker :P Jeg kan da trøste mig med, at jeg er dne eneste der har det ;) Lea bliver nemlig frygtelig sur, når hun har ondt ;)

Anmeld

17. september 2009

Spunk-vb

Bellis skrev:
Træls træls :( Ang. halsbrand, så undgå at ligge på højre side - det gør det værre. :S
Det har jeg aldrig hørt før. Hvad skyldes det?

Anmeld

17. september 2009

syvsover-vb

æv da også rigtig god bedring, jeg har hørt at mandler er godt for halsbran.

Anmeld

17. september 2009

Bellis-vb

Mavemunden vender opad, når man lægger sig på øjre side - så mavesyren render letter op i spiserøret. Derfor skal man undgå dette.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.