Hjælp - Hvad skal I have til aftensmad i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Bellis-vb

Vi fik Gratineret Pasta :) Løg og bacon, svitset - skinkestrimler og ærter I, fløde 13 og piskefløde og revet os. Blandes med kogte pastaskruer - i ildfast skål, ost på toppen og i ovnen i 20min. Børnene ææææælsker det - og det smager super. Og så er der altid nok til dagen efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Heidi Nielsen-vb

Vi har i går og idag fået hjemmelavet lasagne med agurk, gulerødder, ananas og flutes... Imorgen og på fredag skal vi have risotto med kylling, gulerødder og masser af karry..... Lørdag og søndag tror jeg den står på vinking bøfgryde med pasta eller ris.... På søndag skal der laves ny madplan og handles ind til en uge.... Men kunne forestille mig at der var et par dage med sorte gryde, måske lidt kødsauce og spaghettig og når min mor kommer på fredag har hun pastasalat med fra en cafe i Århus.....så der er næsten også styr på maden i næste uge :)

Anmeld

16. september 2009

M Illum-vb

sad og kiggede i en gammel opskriftsamling fra ude og hjemme, dengang svigerfar var ung :laugh: Så vi prøvede Entrecote med svampestuvning i mandags (mums) og igår stod den på champignong kokotter og kartoffelmos (endnu mere mums) B)

Anmeld

16. september 2009

Sofies mor-vb

Pølser og hjemmelavet kartoffelmos, efter en kølig eftermiddag på træningspladsen.... :uhm:

Anmeld

16. september 2009

Fuzzbox-vb

Lari, du kan for fanta da ikke komme, med spændende retter, uden at smide en opskrift ind ;)

Anmeld

17. september 2009

Caidas-vb

Det skulle gå nemt i dag, da pigerne skulle til gymnastik - så aftensmaden bestod af kylling, ovnbagte gulerødder og kartofler. I morgen skal jeg lave mad til p-møde - tror der er købt ind til noget fisk :angry: Det er altid lukkerne der laver maden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.