Vil du være moderator

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
15 svar
1 synes godt om
16. september 2009

Webredaktøren-vb

Først et stort velkommen til en masse nye brugere herinde. Som de fleste allerede ved er jeg admin på hjemmesiden og debatten, og jeg forsøger selvfølgelig at være så synlig som muligt. Dog kan jeg ikke være tilstede hele tiden, så hvis nogle af jer aktive debattører har lyst til at give en hånd med som moderatorer og medvirke til at opretholde den gode stemning, hjælpe de nye og sørge for spændende debatter, så giv mig en melding på tr@oxygen.dk Moderator-tjansen er desværre ulønnet, men belønnes med et abonnement på Vores Børn eller Junior. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Pia S-vb

Jeg vil gerne afmeldes som moderator. Jeg synes ikke, jeg gør noget som helst og kan også mærke at lysten til at være herinde desværre næsten er forsvundet. Jeg beklager og overgiver gerne posten og 'Junior' til en anden og mere aktiv debattør!

Anmeld

16. september 2009

Webredaktøren-vb

Ja, det er efterhånden længe siden, at vi for alvor har nydt godt af ellers så sprudlende indlæg fra din hånd. :huh: Forhåbentligt har du stadig lyst til at kigge ind i ny og næ... og ellers har juniormag.dk et forum, der ligger og venter på et frisk pust ;) Tak for mange gode debatter hidtil :klap:

Anmeld

16. september 2009

Pia S-vb

Gå du bare på Junior og se!!!! Og tak for de pæne ord!

Anmeld

16. september 2009

Webredaktøren-vb

Sådan skal det være :flag: Så satser jeg på gode råd fra din side i Juniors forum :)

Anmeld

16. september 2009

Lillebror08-vb

Hejsa... Det lyder spændende. Men jeg tænker, hvor meget kræver det af afløseren for Pia S som 'går af' ? Skal man være meget synlig, middel eller ??? For det lyder da spændende....

Anmeld

16. september 2009

Webredaktøren-vb

Det er jo på frivillig basis, så arbejdsindsatsen styrer man selv. Det vil sige, at man holder lidt ekstra øje med et par kategorier efter eget ønske, man tipper mig, hvis der er noget teknisk, der ikke fungerer, flytter indlæg hvis de er lagt i forkert kategori og giver mig en melding om evt. spam. I perioder kan man være aktiv trådstarter og andre gange er det fint bare at hjælpe nye på vej med deres startvanskeligheder. Vi er jo flere, der arbejder på at opdage fejl og mangler, så det skal ikke være en byrde ;) ... og man kan jo altid melde fra igen, så bare sig til hvis du er frisk :)

Anmeld

16. september 2009

151009-vb

Jeg synes da også helt klart at det lyder spændende og kunne da godt være interesseret i at blive moderator :) Hvor mange skal i bruge?

Anmeld

16. september 2009

Lillebror08-vb

Jamen det vil jeg da gerne - men er jo stadig selv MEGET grøn i debatten - og har ik fundet ud af at lægge flere billeder ind endnu ;O)

Anmeld

16. september 2009

Webredaktøren-vb

Jamen vi kan godt bruge en håndfuld mere, end hvad vi har lige nu. Skriv lige en tre-fire kategorier som I brænder mest for, så gør jeg jer til moderatorer der. Det med billeder er et teknisk problem, der arbejdes på at blive løst, så det kan I ikke gøre så meget mere ved lige nu... andet end at oplyse evt. nye om, at det ikke skyldes brugerfejl :blush:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.