Øv, at være arbejdsløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.024 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. september 2009

Fuzzbox-vb

Nu har jeg været arbejdsløs i 6 mdr, og det begynder virkelig at være noget ost, at gå hjemme :dry: Jeg får ikke taget mig sammen til noget som helst. Jeg har keine energi til noget. Selv mine hjerneceller er gået i stå - jeg plejer at skrive til folk, at de skal finde på noget, så de kan komme ud blandt andre. Men det kan jeg slet ikke :blink: Det meste af min tid, går med at sidde foran puteren - ikke, at der er noget galt i det, men jeg føler bare, at det går lidt i ring... Eller slet ikke går... Hvis i kan følge mig ;) Bare et tirsdagssuk fra mig :blush:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Webredaktøren-vb

Øv, op med humøret :( Hvilke typer job er der for dig at søge?

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Webredaktøren skrev:
Øv, op med humøret :( Hvilke typer job er der for dig at søge?
Abosolut nada :dry: Jeg er uddannet maskinarbejder, og vi må jo nok indse, at metalindustrien er død i Danmark :S Så det er lidt videreuddannelse jeg tænker på - men hvad vælger de andre ledige ikke? Lærer er der jo lige pludselig alt for mange af - og dem var der mangel på for 3 år siden :P Så jeg er i tænkeboks - men der sker ikke ret meget ;)

Anmeld

15. september 2009

mariamiss6-vb

Sucks!

Anmeld

15. september 2009

Habermas-vb

Suk kender det godt. Jeg har været sygemeldt siden april, og er nødt til at finde et nyt job, for jeg kan ikke holde til det, jeg havde før. Så jeg leder også efter noget, men der er bare ikke ret meget. Hvad kunne du tænke dig at efteruddanne dig til? Du skal tænke på, at inden du er færdiguddannet lærer, så er der en stor pukkel af gamle lærer, der er ved at forlade arbejdsmarkedet. Så jeg tror, at der bliver mangel igen. Men det er svært at spå om. Måske skal du bare uddanne dig til det, du har lyst til, så studietiden bliver en fed tid, og er man glad for sin uddannelse - ja, så finder man også på noget at bruge den til.

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Jeg kender 4 der er blevet uddannet lærer, og ingen har arbejde ;) Jeg ved det ikke - jeg kunne da godt tænke mig, at komme væk fra det sorte fag. Men jeg er ikke helt god til det stillesiddende arbejde - jeg er ikke helt nem :D

Anmeld

15. september 2009

Habermas-vb

Hvis du kan klare gamle mennesker og udviklingshæmmede, er der og vil nok altid være mangel på social- og sundhedsassistenter. Det er bestemt ikke stillesiddende arbejde, og man gør virkelig en forskel for de mennesker, man arbejder med. Måske var det en mulighed?

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Ja, måske... Bortset fra.. Kommunen skal sparer 2 millioner, dvs at de stillinger de rikke er besat for tiden, vil ikke blive besat, før måske om 2-3 år :( Min storesøster er i hjemmeplejen Man har næsten ikke ne chance :S

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Det er ikke for at være besværlig, men ser man tingene efter her i byen, så ser det ret sort ud. Den 31 december vil der være 2500 ledige i Frederikshavn. Der er ingen uddannelsesteder. Det offentlige sparer alle steder! Og det kan ikke lade sig gøre at flytte, for ingen har råd til at købe husene, eller har råd til husene andre steder :dry:

Anmeld

15. september 2009

Webredaktøren-vb

Hmm, det er godt nok nogle dystre udsigter :( Hvor boglig er du? Og orker du en masse læseri eller er du mere til et praktisk studie? Jeg tænker på noget i stil med sygeplejerske, radiograf, ambulanceredder... men man skal jo være ret glad for at studere inden for de uddannelsesretninger :huh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.