Hvad skal vi dele ud i børnehaven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.183 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. september 2009

Webredaktøren-vb

Nu fylder knægten snart 3 år :flag: Han er lige startet børnehave, så vi inviterer dem ikke hjem i år, men fejrer med andre venner... men børnehaven skal jo ikke snydes, for derovre skal han jo også fejres. Men hvad skal vi dele ud? Der er skrap sukker politik, men hvis I kan finde på noget, der er festligere end rosinboller, så byd ind :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Popcorn og saltstænger ved jeg at børnehaven bruger, der hvor Lea går :D

Anmeld

15. september 2009

Habermas-vb

Jeg plejer at bage en kagemand og pynte den med slik. Det plejer at være en succes :) I år havde jeg dog lavet et tog stort set magen til det, du kan se på det vedhæftede billede http://www.voresborn.dk/images/fbfiles/images/DSCN0803_Small.JPG

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Haber, er det ikke lavet med de forme man kan købe i Imerco?

Anmeld

15. september 2009

Habermas-vb

jo, det er den. Dejen er en super chokoladekage med nødder og store chokoladestykker. Men tro mig, det tager tid at dekorere det!!!

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Jeg har nemlig haft kig på den, men ikke helt haft modet til at erhverve den - jeg er ret god til at købe sådan noget, men aldrig få det brugt

Anmeld

15. september 2009

Habermas-vb

Her i huset er formen ret værdsat!!! Og er jævntligt i brug. Man kan også lave is og fromage i den :whistle:

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Spændende :side: Jeg tror da at jeg vil tage et ekstra kig på den ;)

Anmeld

15. september 2009

Spunk-vb

Nu skriver du jo ikke hvad kostpolitikken dækker over... Må man slet ikke servere kage? Ellers kunne du jo lave en squash-kage - der er en god opskrift på hjerteforeningens hjemmeside. Der er ikke så meget fedt i, men der er altså sukker i. Hvis forbuddet går på sukker kunne du måske finde en god opskrift i en kogebog for diabetikere... Ellers er noget lækker frugt vel det bedste bud, men jeg blev sgu ikke særlig populær da min mor sendte mandariner med mig i skole.... Det gør selvfølgelig en forskel hvis de andre børn heller ikke har 'noget af det sjove' med.

Anmeld

15. september 2009

Webredaktøren-vb

Hvor er det dog en fin kage :kok: :klap: Jeg tror dog ikke, at man må give chokokage... hmm, det må jeg vist lige spørge om :whistle:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.